Gå til innhold
Arkivverket

[#18168] Anton og Nora Iversen, Fredrikshald


Gjest Einar Grøneng
 Del

Recommended Posts

Gjest Einar Grøneng

Jeg søker fam. til Marie Antonie Iversen født i Kristiania 27. mai 1901. Foreldre: Anton Julius Iversen og Nora Amalie Iversen, begge født 1861 i Fredrikshald. Anton var snekker. Jeg kan ikke finne familien i Kristiania i 1905. Antar at de har flyttet tilb. til Fredrikshald. Hadde Anton og Nora flere barn? Hadde Anton og Nora søsken? Når giftet de seg? Ønsker all oppl. jeg kan få om fam. Takk. Einar Grøneng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv S. Hansen

Anton Julius hadde ihvertfall noen søsken. Se under på linken. De bodde forøvrig i min tippoldefars hus (Elias Hansen) på Sørhalden i Fredrikshald LenkeAntons far ( Kirkebok MINI Ide og Enningdalen 1815-31 ) Andreas Petter Iversen født 25.2., døpt 6.3.1825 på Idd ved Halden. Hans foreldre var: Ægtefolk Huusmand Iver Andersen Saugjærdet og Kirsti Pedersdatter. Det er brukt lite blekk i denne delen av kirkeboka så faddernavna er vanskelig å lese: Hans Iversen, Anne Torgalsd. Pedersen ?, Frans? Andersen og ....Pedersen.Saugjærdet lå under gården Prestebakke i Enningdalen på Idd.Du kan jo søke videre på disse søskene i 1900- tellingen.Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.