Gå til innhold
Arkivverket

[#18239] Jak(c)ob Hå(aa)gensen - f. ca. 1811 i Tolga(?), gift i Fosnes 1837


Gjest Sigrid Breivik
 Del

Recommended Posts

Gjest Sigrid Breivik

Hei!Treng hjelp til å finne ein 'innvandrar', frå Østerdalen/Tolga til Fosnes i Nord-Trøndelag.Eg har opplysningar om at han gifta seg 03.08.1837 i Fosnes med Ingeborg Samuelsdtr. (Skrøyvstad), f. 1813, og at han truleg var frå Tolga. I tema 17957 er det opplyst at faren heitte Haagen Haugen, men ikkje kvar han kom frå. Jakob budde på plassen Rønningen, under Mo gård, på Salsnes, og var visstnok postførar frå Seierstad til bruket på Mo. Alt dette er opplysningar som eg har frå nokre få sider, kopiert i frå eit ukjent hefte for mange år sidan. Veit dessverre ikkje kven som har laga det.Er det nokon der ute som kan hjelpe meg? Har heller ikkje opplysningar om når han eller kona Ingeborg døydde. Men dei fekk i alle fall 6 barn; Hågen, Karen, Jonetta, Jacobie, Oluf og SofieGod kveld!Sigrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Storaker

Fra Familysearch:JACOB HAAGENSEN Birth: Haugen Father: HAAGEN HAUGEN Spouse: INGEBORG SAMUELSDR Marriage: 03 AUG 1837 Fosnes, Nord Trondelag, Husband Age at Marriage: 22 Wife Age at Marriage: 22JACOB HAAGENSEN Christening: 01 OCT 1814 Tolga, Hedmark, Father: HAAGEN OLSEN Mother: OLAVA ESTENSDROLE HAAGENSEN Christening: 27 AUG 1797 Tolga, Hedmark, Norway Father: HAAGEN OLSEN Mother: OLAVA ESTENSDRDet er mulig at Ole og Jacob er brødre. Ole er født utafor ekteskap, - kanskje Jacob også. Haagen Olsen er gift med Ingebor i 1801: LenkeHaagen og Ingebor får 6 barn fram til 1809: BARBROE HAAGENSDR : 17 FEB 1799 Tolga, Hedmark, - BARBROE HAAGENSDR : 29 SEP 1800 Tolga, Hedmark, - INGEBRIGT HAAGENSEN : 18 JUL 1802 Tolga, Hedmark, - INGEBOR HAAGENSDR : 25 NOV 1804 Tolga, Hedmark, - OLE HAAGENSEN : 09 FEB 1807 Tolga, Hedmark, - PEDER HAAGENSEN : 13 SEP 1809 Tolga, Hedmark, -Så er spørsmålet om Haagen finn tilbake til gammelkjærasten i 1814. Kanskje Ingebor er død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Tollan

Tolgen (Tolga) og Os kommuner har hatt ulike kommune- og sokne-grenser opp gjennom tidene. Født i Tolgen, kan bety Os, og fordi Haagen (Håkon/Håken) er mer vanlig i Os enn Tolga, har jeg lett gjennom de nye Osbøkene.I Os bd. 1 s. 203 Nordre Egga fant jeg Håkon Olsen (1771-1840) g1798m Ingeborg Estensdt Naren (1775-1848). Han hadde en sønn, Ola (1797- )før ekteskapet. I tillegg til barna nevnt i innlegg 3, hadde de Mikkel 1813-87, Barbro 1816- , Kjersti 1822- til Byneset. Per 1809- skal ha dratt til Skogn.Da jeg ikke fant noen Jakob Håkonsen i Os, tok jeg for meg 1801-tellinga igjen og kom etterhvert fram til Haagen Olsen (27) og Olava Svendsdt (21) på gard 165, Svarthaugen, dengang i Os/Dalsbygda anneks, nå Øversjødalen, Tolga. Kirkebøkene for Tolga har jeg ikke sjekket, men i bygdebok for Tolga av E. Eggen, s. 608f finnes flg.: Håken Olsen 1775- gm Olava Svendsdt Øversjøen f.1785!!??- Barn: Gjertrud 1799- , Ola de 1801- , Svend 1803- til Eggen - Breen i Os, kanhende er det en forbindelse her, Malena 1805- , Hans 1808- , Olava 1810- , Ingeborg 1812- , Jakob 1814- , Håken de 1817- , Håken dy 1819-96, Johanna 1821- , Ola dy 1824- .Iflg. tema 17957 skal Jakobs mor være Olava Svendsdt, ikke Estensdt, så dette er etter all sannsynlighet den rette Jakob da 3 andre Haagen Olsen i 1801-tellinga er 'sjekket ut'. Håken Olsen Svarthaugens foreldre: Ole Kristoffersen Sørgård 1735- og Gjertrud Hansdt Sundet fra Os 1738-1811. Håper dette var til noe hjelp. Til slutt for å presisere: Ovenstående er ikke kontrollert mot originalkilder. Mvh Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigrid Breivik

Hei, Marie, Harald og Jan Peter!Tusen takk for hjelpa! Eg hadde nok mistanke om at grensene ikkje var heilt skarpe i dette området, så då er det bra nokon har kome med konkrete tips! Skal sette meg ned og sjå litt nærare på dette. Kjem attende med fleire spørsmål sidan!God kveld!Sigrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Nina Krøger

Hei Sigrid. Det er en stund siden jeg så på dette sist. I min farfars papirer har jeg funnet et slektstre og i den fremgår det at foreldre til Jacob Haagensen er Haagen Olsen Svarthoug f. 26.3.1775 og Olava Estensdtr (Svendsdtr) f.16.7.1780.Så da lurer jeg på om du har funnet de samme personene? Eller har det dukket opp andre kandidatter?Mvh Nina :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Krøger

Jeg glemte å skrive fødselsdatoen til Jacob som er oppgitt, 10.6.1814 og han skal være døpt 2.10.1814.Mvh NIna :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Sigrid Breivik

Hei Nina!Og beklager at eg ikkje har vore særleg aktiv her dei siste månadane.Joda, eg har funne noko meir, og nei, ikkje andre aktuelle kandidatar, etter det eg kan sjå. Først fant eg, med bakgrunn i dine og andres opplysningar, Haagen Olsen, 27 år, og hustru Olava Svendsdtr. 21 år, i 1801-tellinga,i 'Dalsbøjgden eller Ous Annex'. Lenke Der bur òg hans moder, som heiter Gertrud Hansdtr. Sidan har eg leita noko på familysearch.org, og funne både Olava Svendsdtr. og Olava Estensdtr. Men vi har vel konkludert med at ho skal heite Olava Svendsdtr. Finn dåpsdatoen hennes oppgitt til 16.07.1780, som kan vera truleg. Hennes foreldre er oppgitt å vera Sven Halstensen, døpt 28.02.1745 og Malene (ein gong Mallene)Jacobsdr, født ca. 1746, gift 28.12.1768. Slik kan vi fortsette ein del slektsledd bakover, ser det ut til.Men det hjelper vel ikkje å finne ei haug med opplysningar, dersom vi ikkje kan få det bekrefta. Eg skal sjå om eg kan finne noko meir.Sigrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigrid Breivik

Her fant eg Sven Halstensen og Malena Jacobsdtr i 1801-tellinga Lenke . Då har vi jo straks noko meir å gå ut frå! Kjem kanskje tilbake med meir seinare!Sigrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigrid Breivik

No var eg visst litt rask, rakk ikkje å lese på lenka før eg la henne inn. Kan sjå ut som om Olava bur på 'nabogarden' til foreldra, ho er busett på gard nr. 165, medan foreldra bur på gard nr. 164. Det var berre ein tanke, som sjølvsagt må undersøkast.Sigrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.