Gå til innhold
Arkivverket

[#18338] En stor takk til Thorleif Solberg for å finne Hans T Hansen


Gjest britt ringstad
 Del

Recommended Posts

Gjest britt ringstad

Ønsker å rette en stor takk til Thorleif Solberg!Han har hjulpet meg å løse mysteriet for å finne Hans Teodor Hansen. Vi hele familien er veldigte glade for dette !Er det noen der ute som nå kan hjelpe meg å slette dette spørsmålet som jeg har hatt ute tidligere 6201 - 6630 - 6729. Er litt usikker for hvordan jeg kan fjerne dette.Britt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Hei, disse innleggene kan du ikke få fjernet, så i prinsippet blir innleggene liggande til evig tid... :-)De vil (forhåpentligvis) komme fremtidige slektsforskere til nytte igjen, når de om noen hundre år søker gjennom disse databasene på spor etter sine aner... :-) Har vi fortsatt internett da mon tro?Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Folk kan ha nytte av dei lenge før det, så det er fint at dei er der. Men du kan godt lage eit siste innlegg der sjølv og fortelje at saka er løyst, det tykkjer eg er litt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Ringstad

Ja saka er løst.Vi kommer til å reise for å se hans grav til sommeren.Helt utrolig at denne saken ble løst til slutt, har holt på i mange år.Jeg er veldig imponert over hvor mange flinke slektsgranskere vi har i dette land.Når en titter på dette forum ibland ser en hvor dyktige mange er.Mvh Britt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.