Gå til innhold
Arkivverket

[#18397] Isakine Georgine Johannes/Johansdtr. f.Lurøy/Rødøy? Nordland


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg gløymde å skriva at foreldra heitte(det er det eg har skreve, men det er gaaaammalt og kanskje feil?)Johan Nielsen og Jacobia Andersdtr.Det er mogeleg faren som er her:LenkeMariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Sjekket Familysearch og på usikre IGI fant jeg Isacine Georgine Koldevin Johansdt. dpt. 16/8 1840, Johan Nielsen og Jacobia Hendrikka Andersdt.Fant også denne, Johanne Marie Johansdt. dpt. 3/7 1825 Meløy, Johan Nielsen og Jacobea Andersdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk igjen Berit!!Denne opplysningen hadde eg ikkje. Og no er det endå eit fødselsår på den 'stakkars' tippoldemora mi :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnt Stavne

I Svein Edvardsens Skifter fra Meløy/Rødøy/Lurøy/Træna 1846/1880 side 19:Meløvogen 1849Jacobia Andersdatter, hovedpersonJohan Nielsen, ektefelleNiels Johansen, sønnAnders Johansen, sønnCarl Johansen, sønnEvert Johansen, sønn, 22 år, curator Anders Larsen, MeløeJohan Johansen, sønn, 13 år, formynder Anders LarsenJohanna Johansdatter, datter, 23 år, formynder Anders LarsenAntonetta Johansdatter, datter, 20 år, formynder Anders LarsenKjersten Johansdatter, datter, 18 år, formynder Anders LarsenIsaakkina Johansdatter, datter, 9 år, formynder Anders LarsenI folketellingen 1801 finnes det kun 1 Jacobia Andersdatter i Nordland og hun bor i Rødøy. LenkeI tillegg er det en Jacobina Andersdatter i Alstadhaug. Dersom hun fra Rødøy er den riktige har vi følgende:I Svein Edvardsens Skifter fra Meløy/Rødøy/Lurøy/Træna 1780/1810 side 21:Kunna, Meløy 1797Anders Nielsen, hovedpersonInger Mortensdatter, ektefelleNiels Henrich Andersen, sønn, 1 1/2 år, formynder Peder Larsen, ØysundKirsten Andersdatter, datter, 6 år, formynder Michel Pedersen, DahlenJacobia Andersdatter, datter, formynder Michel Pedersen, Dahlen Kunna, Meløy 1795Morten Pedersen, hovedpersonKiersten Jacobsdatter, ektefelleInger Mortensdatter, datter, gift med Anders Nielsen, KundeAne Mortensdatter, datter, 22 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen millionar takk også til deg!!Eg har ikkje hatt tid til å sjå på det, men eg er iallfall svært takksam!Masse venlege helsingar enno ein gong, frå Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Mariann Stokken

Eg skulle så gjerne visst kvar/kva tid(Fam.Search seier 16.08.1840) Isakine vart fødd. Eg finn henne ikkje i Lurøy boka.I krk.boka når ho giftar seg (1865 i Meløy) står det Gåsvær i Lurø, det står også f.stad Lurøy når ho døyr.FT 1865 har Rødøy, FT 1875 har Meløy....Kvar er Gåsvær? Kanskje Træna?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Johannessen

Isakine blir i konfirmert i Meløy i 1858, og fødested er da oppgitt til ”Meløe”, hvilket her skulle bety gården Meløy (altså på øya). Meløy hørte til Rødøy prestegjeld og i folketellingen 1865 er ”Rødøe Præstegjeld” anført som fødested også for dem som er født i Meløy sogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Pedersen

Isachine Georgine Koldevin er født 20. juli 1849 på Meløya i Meløy av foreldre: husmann Johan Nilsen og hustru Jacobia Henrikka Andersdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hmmm, det må vera noko gale som ikkje er rett her...Fødd i 1849 og konf. i 1858, det rimar vel ikkje, fekk dette paret fleire Isakine Georgine skal tru? Dette må eg prøva å finna ut av!Takk til dykk begge, iallfall!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ho oppgjev dessutan alderen til å vera 26 år når ho giftar seg 1865, det stemmer betre med å vera konfirmert i 1858, dvs. at ho var ca. 18 år då.Eg har sett på kofirmasjonen og der står det at ho vart vaks. 1847Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

OK, eg trur at kanskje T.P. har skrive 9 istaden for 0, det er nok det som er løysinga :-)Då stemmer sikkert dåpsdagen(ikkje f.dagen, som eg skriv i (8)) som Fam.Search har også.Venleg helsing Mariann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Terje Pedersen: er det mogeleg for deg å sjå om du finn giftarmålet til Johan Nielsen og Jakobie Henrikke Andersdtr. sannsynlegvis gift ca.1825, iht. alderen på den eldste dottera (23 år i 1849 når mora døydde).Viss du har krk.boka for Meløy(i den perioden) sjølvsagt, og har tid :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Pedersen

Beklager, Mariann, her var det en trykkleif. Isachine er født 20. juli 1840!Johan og Jacobia giftet seg 3/11 1817 i Meløy. Begge oppholdt seg da på Meløya, men eldstebarnet var født i Gåsvær, og døpt 22. august 1819.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk skal du ha, det var flott å få den datoen!! så dei har altså budd i Gåsvær, difor har det blitt til at også Isakine har skrive det.Ja, det vart litt kaos i hovudet mitt (skal ikkje alltid så mykje til :-))), når det stod 1849 og ikkje 1840, men etter å diskutert litt med meg sjølv kom eg til at det nok var trykkleifen som hadde vore på ferde :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Pedersen

En liten pressisering og rettelse: Johan blir nemlig av og til kalt for Johannes Nilsen: Eldstebarnet er Nils Andreas. Han er født mens de bor på Meløyskagen og er døpt allerede 5/5 1816. Til tross for dette er han ført som ekte i kirkeboken! Nummer to er Adriana Kirstina som også er født på Meløya og døpt 28. desember 1817. Hun døde 12 uker gammel. I 1817 står det at Johan «skal bli husmann i Gåsvær». Men så vidt jeg kan se er det bare Andreas Nicholai som er født i Gåsvær. De andre er født på Meløya, hvilket stemmer med sjøinnrulleringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.