Gå til innhold
Arkivverket

[#18431] Søndre Land/Nordre Land


Gjest Anne Lise Pedersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Lise Pedersen

Kan noen hjelpe ???Andreas Dagesøn (son) og Johanne Hansdatter,Atterud ble gift 26.mai 1853 i Hov Kirke(S.Land) Er det noen som har opplysninger om denne familien.På forhand takk. Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg har sjekket Familysearch etter ekteskap, og fant under VRI (kirkebokdelen) Johanne Hansdt. 25, far Hans Hansen gift 26/5 1853 S.Land med Ole Andersen 35, far Andreas Dagesen.Enten har du gjort en feil ellers så er det feil i FS, men jeg kan ikke finne noe ektepar som heter Johanne og Andreas i FT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole Arild Vesthagen

I kirkeboka for Hov og Fluberg (kirkebok nr. 9 for Land) er det innført kun en vielse 26. mai 1853. Ungkar Ole Anderssen Spegebakke og Pige Johanne Hansdt. Aalterud. Han var 35 år og sønn av Andreas Dagesen. Hun var 25 år og datter av Hans Hansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sonja Fjellhaug

Hva er det du leter etter? Ole Andersen og Johanne Hansdatter er av mine forfedre, og jeg har en del opplysninger om dem. Har også nylig funnet Oles far Andreas, se tema 17540.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.