Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Harald  Rudiløkken

[#18437] Guro Nielsdt. og Niels Nilssen Andvordshougen, Lom

Recommended Posts

Guest Harald  Rudiløkken

Kan noen hjelpe meg med opplysninger om foreldrene til Guro Nilsdt. f. ca 1814 og hennes mann Niels Nielssen Andvordshougen, f. ca 1800 ? Ved Ft. 1865 bodde Guro og Niels på Andvordshougen i Lom.

Guest Odd Brede

Hei! Ifølge FS døpes en Guro Nilsdtr. (født 12.3.) 20.3.1816 i Lom av foreldre Nils Larsen og Marit Pedersdtr. (foreldrene ble gift i Lom 24.10.1811).Kan det være denne du søker ? Odd Brede

Guest Harald  Rudiløkken

Hei Odd ! Det ser ut til at dette er rett. Nils og Marit er min tip-tip oldeforeldre. Tusen takk for hjelpen ! Mvh Harald.

Guest Odd Brede

Hei! Det finnes også en Nils Nilsen døpt i Lom 9.10.1803 av foreldre Nils Nilsen og Mari Pedersdtr. (Nils og Mari gift 10.3.1798 i Lom) Mvh. Odd Brede

Guest Harald  Rudiløkken

Hei, hei ! Jeg tror at dette også er mine tip-tipoldeforelder. Du har vært til stor hjelp for meg, tusen takk. Mvh Harald.

Guest Atle Brandsar

Nils Nilsson - nemnd på Skjåk i Skjåk når han gifta seg med; Mari Pedersdotter - nemnd på Bø i Lom.Det er ei: Mari Pedersdotter, fødd 1770 på Bø. Foreldre; Peder Ivarsson og Marit Larsdotter.

Guest Harald Rudiløkken

Hei!Tusen takk til deg Atle, overraskende å få opplysninger så lang tid etter at temaet lå ute. Takk igjen. Mvh Harald

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.