Gå til innhold
Arkivverket

[#18475] Anders og Harald Edwardsen, f. 1881/1886 på Tjømø, Vestfold


Gjest Bjørn Christensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Christensen

Jeg søker ektemaker og etterslekt til Anders Edvardssøn. Født 07.11.1881 i Kruke, Bruk 33.0, Hvasser, Tjøme, Vestfold og Harald Edvardssøn. Født 19.08.1886 i Kruke, Bruk 33.0, Hvasser, Tjøme, Vestfold. Deres far Reinert Ewardsen var reserveassistent på Færder fyr. Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Gunn Huglen

Hei! Jeg ser at du søker mye etter vestfoldslekt.Det ligger en del kirkebokavskrifter på dette nettstedet.http://www.vestfold-slekt.net/ Hvis du ikke har vært innom Tjømegårder, kan jeg igjen anbefale deg å gå inn på den forrige lenken.Her finner du fram til gårdene listet opp på menyen . Under gård Kruke ligger det en mengde slektsopplysninger om Anders og Harald Edwardsen.Mvh. Gunn H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Bjørn Holt nJacobsen

Anders Edvardsen f.07.11.1881 på Kruke, Hvasser og døpt 20.11.1881 i Tjøme kirke. Sønn av: Reinert Edvardsen f.06.09.1855. Jeg har ikke funnet at han var gift eller har noen efterkommere. Vennlig hilsen Bjørn Holt Jacobsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.