Gå til innhold
Arkivverket

[#18492] Gotfrid Jacobs. Vedviken, Selje prestegjeld ca.1747-1811


Gjest Herdis Holvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Herdis Holvik

Kan nokon hjelpe meg å finne fødestaden og foreldrene til Gotfrid? Han gifte seg i Selje den 15.08.1784 med Anne Andersd. Bustad er ikkje oppgjeven for nokon av dei. Gotfrid og Anne fekk 8 born i perioden 1784-1806. Han døydde den 24.02.1811. Fødselsåret er henta frå registreringa av gravferda. Fødselen hans er ikkje registrert i kyrkjebøkene for Sogn og Fjordane som ligg på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Anders Danielsen ca. 1725-1785, gift 1756 med Abelone Olsdatter Vedviken ca. 1717-1790. Kan disse ha vært foreldrene til Anna? Ser at Anna og Godtfrid også hadde en datter Abelone. Uansett er det skifte etter Anders Danielsen Vedviken i 1785, så dermed kan du bekrefte eller avkrefte om han hadde en datter Anna. Mvh. Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Grotle

Der er en Gotfrid Jakobsen som blir døpt på Eid 9. juli 1749 (fant han på Family Search). Her er navnet på faren skrevet Jacob Loken. Det var ikke uvanlig å reise innover fjorden for å finne seg en ektemake. Blant annet fant barnebarnet til Gotfrid seg ei kone i Horningdal.Mvh Bent Grotle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Skifte etter Anders Danielsen Wedviigen 1 juni 1785. Arvinger enken Abellone Olsdtr. med laugverge sønnen Ole Rasmussen Wedviigen, datteren Anne Andersdtr. g.m. Gotfrid Jacobsen Wedviigen, datteren Guri Andersdtr. 20 år og yngste datter Rachel 16 1/2 år. Formynder for disse to var Godtfrid Jacobsen Wedviigen.Mvh. Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herdis Holvik

Takk for god hjelp med familien til Anne, særleg til Kenneth Bratland for opplysningane frå skiftet som eg ikkje har så lett tilgang til. Ole Rasmussen er nok Abelone sin son frå hennar fyrste ekteskap med Rasmus Povels. Elles treng eg tydelegvis tips om søk på Familysearch, for eg var ikkje i stand til å finne Gotfrid Jacobs. der. Det var tydeleg av treffa at dette er eit namn med opphav i Tyskland/Mellom-Europa. Kanskje er det kreditoren på Tyskebryggen som er oppkalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.