Gå til innhold
Arkivverket

[#18503] Oskar Robert ???? f. 1874 i Levanger


Gjest Janne Högdin
 Del

Recommended Posts

Gjest Janne Högdin

Vi håller på att lämna underlag till en kommande CD-rom över migration i Sverige. Till Norrgård i Mattmar, Jämtland kom 20.03.1890 från Levanger en Oskar Robert f. 31.10.1874 i Levanger. Hans fadersnamn står inte och han har ett tillnamn jag inte kan tyda, kan det vara Krenkel eller Krankel eller???? Och var i Levanger är han född? Tack för hjälpen! Janne Högdin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janne Högdin

Hej Berit! Ja, jag vet det, men i inflyttningshandlingarna står det tråkigt nog bara Levanger! (Fast Levanger är ju inte så bara!) Jag tänkte försöka gena litet genom att fråga här, det finns så många som vet så mycket, så man blir alldeles brydd! Annars kan jag ta mig en tur till Verdals nya bibliotek och läsa rullfilm, men det börjar lida åt med tiden! Hälsningar från Östersund/ Janne Högdin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.