Gå til innhold
Arkivverket

[#18519] Har også anna enn arkivsaker verdi?


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Den som synest det er viktig må gjerne setja seg på lista. Det gjer du ved å skriva namn og epost og evt. yrke på sida http://www.cultland.org/kampanje/ du får fram og deretter trykk Send inn. Det gjer heller ikkje noko om du sender lenka vidare til folk du kjenner som synest det er viktig å bevare bymiljø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Då ser Tore noko eg ikkje ser. Her er ingen logo på sida. Dermed kan han ha gått inn på inngangssida på den servaren sida ligg på. Der har han oppdaga at den tilhøyrer ein organisasjon som heiter Cultland. Men eg er trygg på at han også har oppdaga at dette er eit stor europeisk forskingsprosjekt aom vert administrert av Botanisk institutt, UiB. Sida er truleg starta av nokon som arbeider i dette prosjektet.Det er sjølsagt ikkje slik at UiB står bak det som dette internasjonale prosjektet legg ut på sidene sine og heller denne underskriftskapanjen. UiB kan så absolutt ikkje bestamma kva dei ymse internasjonale prosjekta nokon ved UiB administrera skal gjera. Det er heller ikkje slik at Cultland nødvendigvis står bak underskriftsskampanjen. Det er vanleg at folk ved UiB får bruka webtenararane til private heimsider og også til sider for saker dei måtte vera interesserte i. Men om Tore meiner her skjer noko gale er det i tilfelle Cultland han må venda seg til, som den organisasjonen som hyser sida. Eg er sikker på han klarer finna adressa deira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Tysland

'Må vi hjelpe til' er et spørsmål her. Om vi må gjøre litt er vel ganske uinteressant, så lenge en gren slektsforskere kan ha bruk for, står i fare for å forsvinne. DA burde vi unisont stille opp.Hvor er kampånden folkens?Mvh Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.