Gå til innhold
Arkivverket

[#18550] Anna Jakobsdatter (f. 1891)


Gjest Magnus Klausmark
 Del

Recommended Posts

Gjest Magnus Klausmark

Jeg fikk akkurat vite at min tippoldefar hadde et barn utenom ekteskap... Min tippoldefar Jakob A. Dale og Ellen Røsberg fikk datteren Anna Jakobsdatter (f. 1891) i Elnesvågen i Fræna kommune (utenfor Molde) Også vet jeg at Anna giftet seg Olsen, ikke langt utenfor Trondheim. Og de fikk datteren Ellen.Jeg skal lage slektshefte neste år og samler litt info nå... Kan noen hjelpe meg med og finne ut mer om familien til Anna rett utenfor Trondheim?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Anna Marie Sex: FEvent(s): Birth: 14 Feb 1891 Place: Christening: 19 Apr 1891 Place: Fraena, More og Romsdal, Norway Parents: Father: Jakob AMUNDSEN Mother: Elen LARSDR Source Information: Batch Number: C421965 Source Dates: 1889 - 1896 Film or Fiche Number: 306955 Collection Details: Fraena; Den Norske KirkeDette er vel din Anna, tenker jeg?Mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnus Klausmark

Takk for infomarsjonen!Noen tips om hvordan jeg kan finne ut når og hvor hun døde?? Såvidt jeg vet så døde Anna Olsen rett utenfor Trondheim, men jeg vet ikke akkurat hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Klikk på dagens område og deretter S-Trøndelag, Trondheim og du vil finne en god del opplysninger.Har ikke sjekket om 'gravlagde' listene går opp til våre tider da, men ihvertfall til 50-tallet dersom jeg ikke husker feil. Det spørs om hun bodde innenfor Trondheims by eller i noen av nabokommunene, men det kan du vel sjekke. Du vil nok finne at det er mange med det navnet, men du har jo fødselsåret hennes.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.