Gå til innhold
Arkivverket

[#18626] Etterlysning Karmøy, Tysvær, Haugesund og Bømlo


Gjest Oddvar Søreide
 Del

Recommended Posts

Gjest Oddvar Søreide

Johan Thuestad (Torvastad - Karmøy) f. 1874 d. 1948 1.g. Helga Sofie f. Totland Bømlo f. - d. ca 1914 g. - 2.g. Elen Arnesdatter Drotningsvik f. 1888 d. 1952 g. 1918 Barn 1 ekteskap: Gyri f. 1901, Johanne f. 1904, Knut f. 1906, Serine f. 1908.Familien flytta frå Torvastad på Karmøy til Sotra. Har ikkje funnet bekrefta opplysningar om at Johan var frå Torvastad. Har heller ikkje funnet giftermål mellom Johan og Helga Sofie, som trulig var født på Totland – Bømlo. Har noen opplysningar om Johan og Helga Sofie. I skuleprotokoll er barna meldt flytting frå Håland skule på Torvastad til Sotra. ------------------------------------------------- Dag Egil Pedersen f. 1914 Mora kom visstnok frå Haugesund. Har ellers ingen opplysningar. Faren kan heitte Peder eller sonen kan ha tatt mora sitt farsnavn. ------------------------------------------------- Peder Danielsen Oppedal - Lavik f. 1867 d. - g. Johane Tysvær ved Haugesund f. 1867 d. - g. - Busett i Bergen, flyttar så til Dommedal i Sund. Dei flyttar seinare frå Dommedal uvisst til hvor. Barn. Daniel Pedersen Oppedal, Trygve Pedersen Oppedal, Birger Pedersen Oppedal, Herborg Marie Pedersdatter Oppedal. Har noen opplysningar om Peder og Johanne eventuelt kor dei flyttar. ------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roald Sjursen

Har lett i bygdebok nr 4 på Bømlo (Mosterhamn) etter Helga Sofie, men jeg finner henne ikke under Totland. Kjenner du til alder eller annen informasjon? Det vil eventuelt lette videre leting. I FT 1900 finner jeg under Finaas (Bømlo) på¨gården Totland en Helga Mikkelsdtr, f 1887/88. I bygdeboka heter hun Helga Alida og som vider kommentar er oppført at hun reiste til Amerika.I FT 1900 finner jeg også Siver Johan Larsen Thuestad f 1874 som bødkerlærling og ugift i Haugesund.Mvh Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

til 1 Siden du har så 'klare opplysninger' i første avsnitt, så har du sikkert fått disse opplysningene fra et eller annet sted. Hva er kilden ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Reknar med at det kan vera den same Sivert Johan Larsen ein finn på 'Family Seach' : Sivert Johan Larsen døpt 27. Des. 1874, Avaldsnes, Rogaland, Norway Foreldre: Lars Pedersen og Gyri Olsdatter.(Avaldsnes og Tuastad er jo ikkje så langt frå ein annan).I så fall kan det tyde på at dette er rett Johan, for i innlegg 1 oppgir du at eldste dattera heitte Gyri f. 1901, same namn som mor til den Johan eg finn på 'Family search', og som sikkert også er same person som Roald har funne, (innlegg 3).Dersom dei vidare følgde tradisjonen med oppattkalling, kan ein så gjette på at far til Helga Sofie heitte Knut (sidan dei hadde ein son med dette namnet).Sidan Helga Sofie ikkje finst i bygdeboka for Totland, kan det vera mulig at ho var tenestejente eller budde på Totland av ei eller anna årsak på det tidspunkt dei gifte seg? I så fall er ho nok ikkje med i bygdeboka.Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Da finner vi foreldre til Sivert Johan på side 452 i bygdebok for Avaldsnes under garden Røyksund. Sivert Johan oppgis gift 1901 med Helga Sofie Knutsdtr Totland fra Finnås. Sivert hadde 5 søsken i tillegg.Foreldren til SIvert var Lars Pedersen f. 1828 gift 1858 med Gyrid Olsdtr f ca 1832 dtr av Ola Johannessen i Skjold. Lar og Gyrid sat som husmannsfolk på Plasset i 1865. De hadde festet plassen i 1860 og de finnes ogsp i 1875 og 1900, men i 1900 er plassen omtalt som Jørgensplasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!I bygdebok for Bømlo nr.4 finn eg kun ein Knut Totland i høveleg alder: Knut Mikkelson Totland (1847-1928). Han har barn født mellom 1870 og 1904 (gift 2 ganger). ingen Helga Sofie er nemd i barnehflokken hans i bygdeboka, men det kan jo vera ein feil.Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Dere har løst første del, dette var bra jobba alle samen, takk skal dere ha. Sivert Johan som er gift med Helga Sofie i 1901, er garantert de to riktige personer. Han kaller seg kun Johan når han flytter her til, har hatt en mistanke til at denne Sivert Johan var samme mann, men har ikkje klart å kobla han før du viser til ekteskapet Otto. Kilden min er muntlig fra etterkommere i 2 ekteskapet til Johan. Men de husket dessverre ikkje farsnavnet til Johan ei heller farsnavnet til Helga Sofie. Dei oppgav at ho trulig var fra Totland på Bømlo og dette stemmer jo. Har dessverre ingen alder på Helga Sofie, men eg må anta at ho trulig er født rundt samme tid som Sivert Johan, altså rundt 1874, ho dør nok sikkert rundt 1914 på Karmøy, for det er først i 1919 at de flytter til Sotra. Dette bekreftes ved at det i skuleprotokoll står at de flyttet fra Håland skule på Torvestad.Når det gjelder Dag Egil Pedersen, så kom han til samme garden som denne familien, igjen en muntlig kilde om at han kom fra Haugesund, dette kan likså godt være Karmøy. Han kan da godt ha tilknytting til overnevnte familie. Ett skudd i blinde fra meg er at mora sitt farsnavn kan være Henriksdatter eller fars farsnavn kan være Henriksen, dette utifra at Elen Arnesdatter, andre kone til Sivert Johan stammer fra denne garden og mora hennes hette Henriksdatter og at det derfor kan være noen av mor til Elen sine søsken som er en av foreldrene.Har dessverre ikkje farsnavnet til Johanne, men de registrert Folketelling i Bergen 1900. Det er egen antagelse at Tysvær Stavanger er samme Tysvær som utenfor Haugesund. Haugesund. Prøvde å legge inn link, men klarte sjølsagt ikkje det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg tror du finner ekteskapet her mellom Peder og Johanne. LenkeI følge FamilySearch IGI ble Peder Danilelsen døpt 09.07.1867 på Indre Oppedal i Brekke.Foreldrene var Daniel Ellingsen og Bol Thorsdtr. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Takk skal du ha Rune. Burde funne dette sjøl,utrulig ka ei lenke betyr når ein endelig klarer å få denne på plass. Familien Danielsen bur ei lita stund på garden Dommedal på Sotra, men flytter på nytt vekk. Har ikkje klart å finne ut kor dei flytta, trulig tilbake til Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hallo igjen Oddvar.Jeg vet ikke om du alt har funnet det ut, men Johanne Tollefsdatter var datter av Tollef Johnsen f.1816 på Hjelmeland i Rogaland og død 1869 på Vaagen i Tysvær og hustru Malene Evensdatter Imsland f.1825.De giftet seg i Imsland 18.10.1845.Da var det oppgitt at Tollef kom fra Haug(e) på Hjelmeland/Rogaland.Malene kom fra Bjortvedt.Hun ble født 06.07.1825 og døpt 10.07.1825 av foreldre Saugmester Even Marcussen Berget og Mallene Levarsdatter Øvre Qvaloen .De ble gift i Imsland 23.10.1823,Even var da 27år og Mallene 24år.Jeg tror de er ham vi finner som Eivind Marcussen 4år i 1801. Lenke Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Hallo Rune. Nei dette var nytt. Ser ut for meg på kartet at desse bygdene ikkje ligger altfor langt fra kvarandre. Sånn omtrent fra sør til nord på Sotra og det har eg funne ut at en slik avstand reiste også folk her med båt for å gifta seg. Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Da er det nok Johannes mor du finner her som enke i 1900. [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f01146&variabel=0&postnr=977&fulle=true&spraak=n>Lenke Forøvrig hadde Johanne en søster som het Susanne.Hun var født i 1849 og flyttet til Bergen i 1886 i følge bygdebok fra Tysvær.Men i 1900 finner du henne som enke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Oddvar Søreide

Viser til mitt innlegg 1 angående Helga Sofie Knudsdatter. Etter at de skanna kyrkjebøkene er lagt ut, så får ein jo nye innputt, derfor lurer eg på om den Knud Ommundsen og Serine busett på Hovland hadde ei datter som heter Helga Sofie. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg har bygdebökene I, II og IV på data og i ingen av de finner jeg en Helga Sofie/Sofia. Er det sikkert at hun kom fra Totland på Bömlo?Dersom hun da ikke er i n° III, den har jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Knud Ommundsson (frå Bråskot, Skånevik) og Serina f. Gramshaug skal vera omtalt i Bømlo Bygdebok III side 282. (Eg har dessverre ikje den boka.) Eg hugsar ikkje om dei hadde ei dotter som heitte Helga Sofie. Eg vil iallfall tru dei hadde ei dotter som heitte Helga, avdi Knut si mor heitte Helga, og han hadde ei barnlaus søster som heitte Helga.(Helga var dotter til mi 3tippoldemor Valborg, som vart 103 1/2 år - sjå tema 25495 og 25495).Knut og etterkommarane brukte Hovland som etternamn, så eg skjønar ikkje kor Totland i så fall kjem inn i biletet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Knut Ommundsson fra Broskått i Skånevik f.1851 var g.m Serine Gramshaug fra Valestrand.f.1852. De hadde 5 barn: Marie f.1877 g.m Erik Dagsland i Haugesund, Helga f.1878 (Haugesund), Osmund f.1880 (USA), Sigurda f.1883 g.m Kristian Tuv, Leonora f.1888 g.m Ingvald Nilson Hovland indre og Karl f.1898 Hovland. Bømlo III, side 283 (Takk til Marie)Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Serine Olsdtr. Gramshaug i Valestrand er i slekt med meg. Hun kommer fra Totland litt lenger tilbake og hvis du ønsker opplysninger om dette, så kan du sende en mail til jo.art@online.no Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Ja her var det rask reaksjon. Som eg skreiv i mitt innlegg 8 for lenge siden, så var det etterkommere i Sivert Johan sitt andre ekteskap som meinte at Helga kom fra Totland, dette blir sågar bekrefta i bygdeboka for Avaldsnes, sjå innlegg 6.Grunnen til at eg no reagerte var at Thorbjørn Knudsen, Nora Knudsen samt ein Oluf Knudsen alle med navnet Hovland er nevnt som faddere til noen av barna til Sivert og Helga. Johan nevner ei Helga f. 1878 (Haugesund)som passer veldig med alder, men Helga er nevnt f. 1879,80,81 ved dåp av barna. Helga og Sivert J. har også ei datter med navnet Serina.I folketellingen er Thorbjørn, Nora og Lars nevnt som barn, men er ikkje disse nevnt i bygdeboka ? Nora kan jo være Leonora.Mange takk til dere alle for tilbakemeldinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Eg ser det er ein del avvik i antall og namn på borna til Knut og Serine. Lenken til folketeljinga (Oddvar) i 1900 stemmer ikkje heilt med det Johan Arthur skriv, som vel er henta frå Bømloboka. Somme av borna kan ha vore ute i teneste i 1900, så dei kan ha vore endå fleire.Eg skreiv ned ein del då eg hadde boka på heimlån, men eg trur det ligg i barndomsheimen min. Der ligg og eit utklypp frå Bømlo-Nytt som omhandla Knut Osmundsson.Eg sender mail, Johan Arthur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Her er det som sto i Bømlo III. Tekstscannet (Kan være litt feilskrift) Knut asmundsen kjøpte då stova og smia, og bygsla grunnen frå alai. Knut asmundsen, Broskått, Skånevik, f. 1851, var g. m. Serine Gramshaug, Valestrand, f. 1852; dei hadde 5 born då dei kom til Hovland: Marie, f. 1877 (g. m. Erik Dagsland, Hgsd.), H~lga, I. 1878 (Hgsd.), asmund, I. 1880 (U.S.A.), Sigurda, f. 1883 (g. m. Kristian Tuv, s. Kalavåg), Leonora, I. 1888 (g. m. Ingvald Nilsen I. Hovl.) ; på Hovland fekk dei sønene: aluf (Framnes), Lars (Karmøy), Torbjørn (Tittelsnes) og Karl, f. .1898 (Hovl. ug.) Knut asmundsen, «Minare-Knut», var ein dugande steinmann og murar, han tok opp mange store veiter, mura kaiar og brygger og ei mengd med husmurar og loddpiper. og han var kyrkjetenar og gravar. -Ein ny strandsitjar kom her på bruket i 1890-åra: Torbjørn Kristensen, Bremnes, f. 1846, med kone og 4 born (sjå br. nr. 3, Eide) , dei buddde i Skimmelandsstovo i Dalen ; den gamle Anders buo her vart då reven. i hadde foreldra buande som vilkårsfolk i over 25 år; John Kristian åtte då lenge ei gamal fiskeskøyte; «Pissefidlo». Gunhilde Helgesdtr. døydde i 1907, John Kristian Andersen i 1909. -Olai letta opp fjoset og skaut ut mottingkjellar ; han var helst heime og balte med jorda, og hadde sers godt lag med dyr. Olai kunne allslags handarbeid, vov fine åklæde og broderte med perler. Kona hans døydde i 1926; Olai solde bruket til sonen Andor i 1933, og budde som vilkårmann i «søra og nora kammerset» til han døydde i 1939.Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.