Gå til innhold
Arkivverket

[#18627] Sauda søk.


Gjest Willy Iversen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Du vet vel litt mere om henne skulle jeg tro. Hvem var hun f.eks. gift med, hvor i 1865 eller evt. barn.Jeg har funnet 2 Siri/Seri i 1865 f.Rogaland, men kan være langt ute på vidda her.1865: Skjold RO, Lægene grd. enke Siri Olsd. 50 år f.Skjold og Fjeld og Askøen HO, Alvøen grd. Seri Olsd. 50 år f.Skjold gm. Ole Gullaksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Willy Iversen

Min Seri Finner jeg i telling 1865. 1247 Askøen Alvøen distrikt er hun gift med telemarkingen Ole Gullaksen med flere barn. Jeg finner også damen men nu med navnet Serrene i telling 1875 på samme sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Da ser det ut som hun ble født i Skjold RO. Men så langt jeg har kommet så er det flere med det navnet som er født der i 1815, og hun kan jo være født 1815 +- noen år.Om du kan finne dødsfallet hennes kanskje fødselsdato og sted står der for å være helt sikker.Her er hun jammen meg i 1900 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.