Gå til innhold
Arkivverket

[#18677] Josias Jacobsen, Verdal til Minnesota i 1880


Gjest Thomas Berg
 Del

Recommended Posts

Gjest Thomas Berg

Josias Jacobsen født 1825 og kona Anne Thoresdt. født 1826,utvandra i 1880 til Minnesota. Kan nokon som er så heldige å kunne engelsk og kjenner linkene, prøve å finne kor og når dei døde. Takksam for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thomas Berg

Hei Tor. Josias eller Jossias utvandra frå ein plass under garden Lyng, difor bruker han vel det namnet i 1880. At han står i folketellinga i 1875 som Betsen er feil. Han hadde ein bror Bets, men det var Jacob hans far heitte. Kva han kalla seg der over 'blåmyra' veit eg ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thomas Berg

Hei Laila. Jo, det var fleire i familien som utvandra, m.a. Haldor som var bror til Josias. Han kom til Underwood co. ved Fergus Falls i Minnesota. Han kalla seg Lyng og hadde ein større farm som han og kalla for Lyng, etter Lyng i Verdal. Etter han er det stor familie som eg har kontakt med, men ingen kjenner til Josias. Han reiste og frå ein hm. plass under Lyng og kan kanskje ha brukt dette namnet i USA. Josias og kona hadde ikkje barn. Dei skulle til Melrose, kor nu det er over der. Dei flytta såleis ikkje til slektningar, men eg ser ikkje bort frå at dei kanskje døydde i Fergus Falls, der mange av dei andre slektningane døydde. Eg har drevi med slektsforskning i omlag 25 år og skulle gjerne søkt også om desse to for å finne kor dei budde og døydd, men eg har diverre ikkje fått lært engelsk.(er for gammal nu) Er svært takksam om du eller nokon andre som kjenner linkane kunne hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Vel, etter det jeg har funnet, så dro altså Josias og Anna til Haldor, det er bare å klikke på lenkene jeg har i mine innlegg.Og, du bør få noen til å hjelpe deg med å skrive et brev til historie-laget på stedet der disse bodde...Jeg er sikker på at det er Josias og Anne jeg har funnet om du trykker på ordet 'lenke' i mitt innlegg nr 6 Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thomas Berg

Etter at eg fekk iveg innlegget ser eg at du Laila har to linkar til meg. Begge stemmer. Josias var og på ein plass kalla Leirfallaunet. Difor har han vel teke namnet Aune i USA. Han reiste i 1880 og teorien din om at han kom til slektningar stemmer nok ser eg. Men da stemmer ikkje bestemmelsesplassen i utvandringsarkivet, som er Melrose. Bror Haldor var i Aurdal som du også har funne ut, han reiste i 1867. Kanskje Josias ikkje kom lenger enn til Aurdal? Eg er imponert over kva du leitar fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Taryn Flolid

Underwood, Fergus Falls og Aurdall ligger i Ottertail County. OTTER TAIL COUNTY epost addresse er otchs@prtel.comOTTER TAIL COUNTY HISTORICAL SOCIETY 1110 West Lincoln Fergus Falls, MN 56537 telephone 218/736-6038 Fax: 218/739-3075 Email: otchs@prtel.com [url="http://www.geocities.com/SoHo/Museum/1191/content.html>Lenke Director: Chris Schuelke Hours: 9:00 - 5 p.m. Monday through Friday;1 - 4 p.m. Saturday & 1 - 4 p.m. Sunday (June-August)Otter Tail County Genealogical Society 1110 Lincoln Avenue West Fergus Falls, MN 56537 Chairperson: Emory Wallace 218/736-6038 Melrose er i Stearns County, Minnesota.Melrose Area Historical Society 518 East Second Street South Melrose, MN 56352 320/256-4996 Fax: 707/922-8587 Contact: Roger Paschke, President 320/256-3933 Email: rpaschke@meltel.com Web Site: http://www.melrosemnmuseum.com Hours: 9 a.m. to 4 p.m. Wednesday, or by appointmentSTEARNS HISTORY MUSEUM STEARNS COUNTY HISTORICAL SOCIETY 235 33rd Avenue South St. Cloud, MN 56301-3752 320/253-8424 Fax: 320/253-2172 Email: info@stearns-museum.org Executive Director: David Ebnet davide@stearns-museum.org Web Url: http://www.stearns-museum.org/ Hours: 10 - 5 p.m. Mondaythrough Saturday; 12 - 5 p.m. Sundays Closed Holidays Business Hours: Monday through Friday, 8:30 to 5 P.M. Du kan skrive her også (Ottertail county)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.