Gå til innhold
Arkivverket

[#18790] Elling Børresen Hildre, Haram ca 1691 - 1739


Gjest Ivar Fylling
 Del

Recommended Posts

Gjest Ivar Fylling

Elling Børresen ca 1691 - 1739 vart i 1731 gift med enka Ragnhild Ingebrigtsdtr. f 1699 på Engeset, Grytastranda, først gift med Hans Andersen Hildre, f Gryta. Eg trur Elling må vere innflyttar til Haram. Børresen (Børgesen) var eit relativt ukjent namn i Haram. I dødslista er han innførd som Elling Borgen. Kan det vere råd å finne ut kvar han kom frå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Trolig et skudd i blinde, men ifølge FS ble det i 1693 født en Elling Byrgesen på Fitje i Gloppen, Sogn og Fjordane. Foreldre er oppgitt til Byrge Monsen og Gyda Rasmussen.Mvh. Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Ivar Fylling

Ei kjelde omtalar han som Elling Børresen Fet. Han gifte seg med Ragnhild Ingebrigtsdtr. Engeset (Grytastranda) og bygsla 4 mellag på Ytre Hildre av C. Abelset i 1731. 'Fet' er ikkje ulikt 'Fitje', men det er kanskje ein stad på Sunnmøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Ellingsen

Eg skal ikkje ta stilling om det er den Elling som er etterspurd i innlegg nr. 1, men manntalet for Nordre Bergenhus i 1701 syner at Elling Børgeson på Indre Fitje i Gloppen var 8 år og son til 66 år gamle Børge Monsen.Band 3 av bygdeboka for Gloppen fortel at Byrge Monsson Arnestad var brukar på br. 8 Gunnarbruket på Indre Fitje. Han var gift med Gyda Rasmusdtr Fitje som var noko yngre enn Byrge, sidan ho var 45 år då ho døydde i 1697.Eg har også sett i brukarlistene m.m. for garden Fet i Sykkylven som jo ligg mykje nærare Grytastranda/Hildrestranda, men finn ingen aktuell Elling eller Børge der.Med venleg helsing frå Gunnar Ellingsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.