Gå til innhold
Arkivverket

[#18840] Carl Bergesen (1836) og Synneva Olsdotter (1846) - handelsfolk i Florø - lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Carl Bergesen frå Dale i Hyllestad, fødd i Hyllestad 3.4.1836, gifte seg i Kinn (Florø) 23.7.1863 med Synneva Olsdotter, fødd på Valaker i Hafslo 16.8.1846. Carl var ei tid handelsmann i Florø der han og Synneva framleis budde i desember 1865. Ei dotter er nemnd:a. Severine Ølgine Carlsdotter Bergesen, fødd i Florø 18.9.1864Ingen fleire born er fødde i Florø innan utgangen av 1869, so eg trur at dei må vera flytte derifrå, men kvar vart dei av? Bygdeboki for Hyllestad (band 2, side 154) seier at far hans, Berge Carlson Dale, døydde på Dale i Hyllestad i 1895, men fortel svært lite om lagnaden til borni... Kanskje ei dødsmelding etter Berge kan hjelpa oss finna att Carl og Synneva?? Eller kanskje nokon har andre gode forslag?På førehand hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Olaf og Rune for flotte opplysningar om Synneva Bergesen og huslyden hennar! No vert vel neste stasjon dødsmeldingi til Synneva...Eg ser forresten at det var FT1865 som framleis synte Carl og Synneva i Florø. FT1900 viser at huslyden òg omfatta ei Bergitte Bergesen, fødd i Stavanger 1870, gift med brusfabrikant Jakob Andreas Aldal, fødd i Os 1872. So Carl og Synneva må vera farne frå Florø før 1870 og har i alle fall vore innom Stavanger før dei hamna i Bruvik!So er det spørsmål om opplysningar om Jakob Andreas Aldal frå Os...?Nok ein gong hjarteleg takk for framifrå hjelp. Dette er heilt fantastisk!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jacobs foreldre finner du nok her i 1865.Lenke I følge FamilySearch IGI ble Jacob Andreas født i Samnanger 25.09.1872 og døpt samme sted 06.10.1872.Foreldrene stemmer med dem du finner i 1865 på gården Aldal. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Anders J. Moen

Synneva Olsdtr. var fra Valaker i Hafslo. Hvem var foreldrene hennes?På FamilySearch IGI er Ole Solfestson oppgitt som far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg ser eg har forsømt å takka Rune for gode opplysningar her, men betre seint enn aldri...! Hjarteleg takk!Det ser ut som du Anders ikkje er kjend med at det meste av kyrkjebøkene for Hafslo ligg ute i Digitalarkivet. Der vil du òg finna foreldri til Synneva, Ole Sølfestson og Øllegaard Nilsdotter!Men no er eg nysgjerrig; har du tilknytting til denne ætti? Eg saknar framleis ein del opplysningar om borni til Carl og Synneva!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I følge skannede kirkebøker for Bruvik i Bruvik 1898 - 1918 side 16 post i , giftet Amanda Lovise Bergesen seg 12.02.1904 med Odd Pedersen Meringen f. 1873.Lenke ( lenken ble litt feil, men bla en side tilbake så finner du vielsen) Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Og med opplysningen om ekteskapet, så falt også dødsfallet hennes på plass. Amanda Lovise Meringen døde som postopnarenkje i Vaksdal 19.10.1962.[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=gr12511933vk&gardpostnr=294&personpostnr=322&merk=322#ovre>LenkeMannen hennes Odd Pedersen Meringen f. Voss døde samme sted 19.06.1942.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Om det har interesse vet jeg ikke, men jeg tar med at Bergitte Bergesen og Jacob Andreas Jacobsen giftet seg i Bruvik 17.09.1899. Dette i følge skannede kirkebøker for Beruvik/Bruvik 1898 - 1918 side 5 post 13. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Og her er dødsfallet til ektemannen til Bergithe.Han brukte bare Andreas som fornavn, men det er nok samme mann.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Har søkt etter Severine i ulike kilder her i Digitalarkivet, men uten hell. Det virker også merkelig om ikke Carl og Synneve fikk flere barn.Det er god plass til barn mellom Severine i 1864, Bergithe i 1870 og Amanda Lovise i 1881.Har du sjekket eventuelle dødsmeldinger etter Carl eller Synneve? Jeg vil tro Carl døde i Bruvik/Vaksdal en gang mellom 1881 og 1900. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders J. Moen

Nei, jeg var ikke klar over at kirkebøkene for Hafslo var lagt ut. Det var bra.Nei jeg er ikke i slekt. Jeg holder på med et artikkelprosjekt om folk i Florø 1865 - da byen var 5 år gammel. Hvem var de og hvor kom de fra?Artikkelen er tenkt inn i Floraminne til jul i år.Forøvrig - takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for fleire interessante og utfyllande innlegg!Jau, eg har i mellomtidi funne ut at Carl Bergesen døydde i Bruvik i 1898 (dato manglar); eg trur årstalet kom frå dødsmeldingi etter kona Synneva frå 1929. I denne dødsmeldingi vert nemnde Bergitte og Amanda Lovise samt tre andre born:* Severine Ølgine, kjend som Gina Bergesen, fødd i Florø 18.9.1864, gift (Vaksdal/Bruvik kring 1890?) med Karl Gustav Wobst, busette Larvik* Karl Severin Bergesen, fødd Stavanger eller Minnesota(?) 15.8.1872, gift (Voss 1898?) med Inger Aamundsdotter, f. Voss 1874. Karl døydde som enkjemann på Sæterdal, Vaksdal 18.9.1943.* Enevald Bergesen, fødd Bruvik 17.3.1878, døydde på Voss 28.5.1955. Enevald var gullsmed på Voss! Han var gift med futedotteri Adelaide Davidsen.Hovudfokus no ligg på:* Vigsli til Gina Bergesen og Karl Gustav Wobst?* Vigsli til Karl Severin Bergesen og Inger Aamundsdotter?* Utfyllande opplysningar om Inger Aamundsdotter?Det er fantastisk kor mykje som går an å få ut av Digitalarkivet med stadig nye kjelder, men desse detaljane finn eg ikkje svar på...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Karl Bergesen Birkeland og Inger Amundsdtr. giftet seg 11.10.1899( i kirkeboka for Voss står det Bergen anført i margen).De er oppført blant dissenterne.Karl ser ut til å være født i Petrikirken i Stavanger i 1872.Inger Amundsdtr. står oppført med Takle som bosted.Hun ble konfirmert på Voss 06.10.1889.Foreldrene er Amund Larsen og Martha Knudsdtr..Hun er født 13.07.1874 og døpt 11.120 samme år.Ekteskapet er å finne i skannede kirkebøker, Voss i Voss 1887-1915 post 6 side 90 blant vigde dissentere. Ingers konfirmasjon kan du finne i samme bok blant konfirmerte post 20 side 150. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for nye gode innlegg! Eg leitte gjennom fleire årgongar i dei skanna kyrkjebøkene for Voss, men tenke sjølvsagt ikkje på dissentarar...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg ser at du i Arkivforumet bl.a. er på jakt etter dødsdatoen for Inger Amundsen, kona til Karl S. Bergesen. Hun døde mange år før ham, 05.02.1910. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Det er mulig du allerede har registrert det, men kona til Gullsmed Enevald Bergesen, Adeleide Bergesen døde på Vossevangen 08.08.1927. Hun var født 09.02.1884. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I skannede kirkebøker for Voss i Voss 1887-1915 finner jeg Enevald Bergesen f.17.03.1878 i Vaksdal gift 02.07.1911 med Karen Magdalena Adelaide Davidsen. Post nr.14 side 86.Jeg tror faren hennes står oppført som Johan Thee Davidsen.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for nye gode innlegg. Eg har leitt etter Inger Bergesen sitt dødsfall, men har nok ikkje leitt på rette staden... Når det gjeld Enevald Bergesen og kona hans, so fann eg dei opplysningane her om dagen...No vert denne huslyden etter kvart ganske so komplett; hadde me berre funne vigsli til Gina Bergesen Wobst...? Og dødsdatoen til faren Carl i 1898...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.