Gå til innhold
Arkivverket

[#18848] Strandvik, Os, Samnanger, Hordaland. Kan du hjelpa meg å finna svaret?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest F. Berentsen

Lars var ifølge O.B. Skaathun gift 3 ganger.1. gang 1745 med Marta Iversdatter. Ingen barn.2. gang 1752 med Malena Jansdatter. 3 barn.3. gang 1766 med Anna Mikkelsdatter. 4 barn.De flyttet fra Øvre Våge til Korsnes. M.v.h. F.B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for hjelpa til dykk begge!! Eg hadde dødsåret, men ingen dato.Så då er vel forklaringa at han flytta før han gifta seg for tredje gong.Venleg helsing og Godt Nyttår frå Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Gjest Mariann Stokken

Har leita 'med lys og lykte' etter giftarmålet til Anne og Lars, både i Tysnes, Os/Samnanger.Er det nokon som veit kvar O.B. Skaathun henta sin info frå?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Finn ikkje dødsdato for Malena Jansdtr. heller (2.kona til Lars Eliassen).Var visst mangelfull registrering fleire stader...Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Ask

Fant en kandidat som du kanskje bør se på. Den 6. april 1765 begraves en 61 år gammel kvinne som heter Malena Jansdatter, men hun er muligens for gammel? Høyre side, neste siste innførsel:Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Os, Ministerialbok nr. A 8 (1760-1765), Kronologisk liste 1765, side 124. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11619&idx_id=11619&uid=ny&idx_side=-49>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for respons :-))Ja, det kan jo vera rett, men ikkje dersom ho fekk tre barn med Lars E(ho var - dersom alderen ved død stemmer - 48 då dei gifta seg),det kan jo vera at alderen ved død er feil.Men giftarmålet til Lars og Anne, det er ein godt bevart hemmelighet :-/Synst du det er spennande å leita i desse bøkene? Eg har leita etter Sten Jansen d.etter 1801 i dei same bøkene(Os/Samnanger/Tysnes?), utan å lukkast. Kona Angunna Larsdtr. fann eg død på Aarbakka på Tysnes.Du er hjarteleg velkomen på leit, visst du vil :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.