Gå til innhold
Arkivverket

[#18880] FT 1900 for Bærum, har store problemer med å få opp gårdsnavn og personer ?


Gjest Marie Stephensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Marie Stephensen

Hei !Har store problemer med å få opp gårder som Trulsrud og Tandberg med fler i Bærum Akershus i FT 1900.Så da lurte jeg på om det er feil i linken i FT 1900 i Bærum ?Marie Stephensen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Stephensen

Hei !Takk for svar !Det skal vist være folk som bor på Trulsrud i FT 1900, Hans Pedersen som skulle være eier 1888 også 1903.Det står at listen for Vestre Bærum med 3190 personer er mangel. Uff, da det er veldig mange fra Vestre Bærum jeg er på jakt etter i FT 1900. Da forstår jeg hvorfor jeg har lett og lett i FT 1900 uten å finne dem. Men jeg lærte noe nytt nå. Sjekke mangler i Folketellingene, når jeg ikke finner så mange personer fra ett og samme sted.Takk for hjelpen.Marie Stephensen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Eidet

I Husmannsplasser i Bærum del 3 - Lommedalen, står det at Hans Pedersen var eier av Trulsrud øvre, gnr. 99, bnr. 3 i 1903.Tilsammen 10 sider om Trulsrud, så du bør nok skaffe dette bindet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.