Gå til innhold
Arkivverket

[#18902] Møre og Romsdal,Valsøyfjord: Berit Thoresdt. og Hans Pedersen Sæther gift 1857


Gjest Inger Bjørnaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Bjørnaas

Berit og Hans skal iflg. mine opplysninger være gift i 1857. Hun er sannsynligvis fra Hemne. (Hans døde 1857/58).Er det noen som vet hvor hun kommer fra, eller som har tilgang til kirkeboka og kan sjekke ?Beste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I følge FamilySearch IGI giftet de seg i Aure 13.07.1857.Et oppslag i kirkeboka vil kunne fortelle hvor hun kom fra og hvem faren var. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

Tusen takk skal du ha. Sje tok også et søk på Family Search, men har nok sikkert ikke søkt på riktig måte.Er det noen som har tilgang på kirkeboka ?Beste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

Tusen takk igjen, Rune. Dette var veldig nyttig. Hva skulle man gjort uten god hjelp. Enkelte ganger blokkeres det for ideer hvor man kan hente informasjon, selv om jeg mange ganger har brukt den samme kilden. Føler meg nesten litt dum, men det får bare stå sin prøve.Beste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Berg

Inger.Jeg har sett på fødte 1818 - 1822 for Hemne, der er det ingen Berit Thoresen født på den tiden. Har ikke kirkebøker for Aure.Mvh. Margit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

Hi, MargitEr Vinje sogn også med der ? Kunne du sjekket litt før 1818 også, det var ca. 1818 jeg opererte med før jeg fikk de siste nyhetene. Kanskje du kunne tatt en titt på konfirmerte også hvis vinje sogn er med. Bare hvis du har tid altså.Romjulshilsen fra Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.