Gå til innhold
Arkivverket

[#18913] Didrik Johanson f. ca 1810 - 1835


Gjest Torbjørg S. Pedersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørg S. Pedersen

Jeg søker etter opplysninger om Didrik Johanson født på begynnelsen av 1800-tallet i Jemtland, Sverige. Kom til Hitra, Sør-Trøndelag ca. 1850 som enkemann. Opplysninger om slektninger til Didrik Johanson er også av stor interesse. Vi har ikke funnet opplysninger om Didrik Johanson i kirkebøker på Hitra eller andre kilder.Han fikk tre uekte barn på Hitra.Barn 1. Daniel Kato Didriksen født. 02.04.1852, døpt. 31.05.1852 i Dolm sogn, Hitra. Mor til Daniel var Oline Benstaddatter Gangstø.Barn 2. Anton Didriksen (Johanson) født. 04.04.1866 døpt. 12.08.1866 i Dolm sogn, Hitra. Mor til Anton var Arntina Arntsdatter Hammeren.Barn 3. Hans Nikolai Didriksen født. 05.11.1866 døpt. 28.04.1867 i Dolm sogn, Hitra. Død. 1957 i Trondheim. Mor til Hans Nikolai var Else Hansdatter Dalø født. ca. 1836 på Hitra.Hans Nikolai Didriksen var min oldefar.På forhånd takk for evt. opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørg S. Pedersen

Takk for tipset Lill, men jeg har lagt inn en forespørsel der i november. Forespørselen har ikke gitt resultater.Hilsen Torbjørg S. Pedersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.