Gå til innhold
Arkivverket

[#18922] GODT NYTTÅR!


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Vyrde venar, medforskarar og tilsette i arkivverket!På denne siste dagen i året 2003 vil eg gjerne få nytta høvet til å takka dykk alle for alle bidrag til at Brukarforumet på Digitalarkivet er vorte so interessant og uunnværleg som det er. Uttallige årsverk er tilsaman lagde ned på friviljug basis av so mange! Personleg har eg fått utruleg mange og gode svar på dei fleste av spørsmåli mine, og eg vonar sjølvsagt at interessen for ættegransking og historie vil halda fram i same aukande tempo i 2004!Godt nyttår til dykk alle!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg henger meg på og ønsker alle mine medhjelpere og meddebattanter (og motdebattanter !) et riktig Godt og velsignet nyttår !mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg kom litt sent igang dette året på Digitalarkivet grunnet juleferie og pc-problemer, men jeg ønsker alle som jobber på Digitalarkivet og alle lesere her et godt nyttår i 2008. Takk for all hjelp jeg har fått i 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ann- mary engum

Godt nyttår til dere alle fra meg også!Bare GLEDE ved å ha kommet over denne basen! Positivt tiltak med så mange folk i sving,ser at det er mange som må ha en utrolig teft til å lete.Takker alle dem som har hjulpet meg å lete,spesielt gledelig var det for meg med disse to innleggene 43236 og 55680Mvh Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgrim Sørnes

Ja, slutter meg til ønsket om et Godt Nytt År, og vil samtidig takke for all informasjon jeg har fått i det gamle år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.