Gå til innhold
Arkivverket

[#18969] Lars Jakobsen f. ca. 1814 g.m. Anna Torbjørnsdatter, Finnås, Hordaland


Gjest Helga Kallevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Helga Kallevik

Hei!Viser til tema 3111 der Tone Angeltveit etterlyser gårdsnamn i Finnås : LenkeYnskjer meir info om Lars Jakobsen f. 1814 og kona Anna Torbjørnsdatter f.1819. I følge bygdeboka for Bømlo (Moster) busett på Foldrøy rundt 1844 med dattera Synneva f.1844. Her er det oppgitt at dei flytte bort. I innlegg 3111 (sjå lenke) kjem det fram at det budde ein Lars Jakobsen med kona Anna Torbjørnsdatter på Øklandsnes i Sveio. er det mogleg å få stadfesta om dette er dei same personane? Ynskjer også ei stadfesting på om Lars og Anna som flytte frå Foldrøy fekk fleire barn etter 1844 (Kathrine, Torbjørn og Martha)?Viser elles til tema 3111, men laga nytt eit nytt tema for å få ei meir beskrivande overskrift.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Ved folketellingen i 1865 bodde enken Anna Torbjørnsdatter i Øklandsvåg med datteren Marthe LenkeDa datteren Synneva, født i juni 1844 på Folderøyholm, ble konfirmert 31. juli 1859 står faren som husmann Lars Jacobsen Økland og moren som Anna Torbjørnsdatter.Det skulle følgelig være sikkert nok at Lars Jacobsen på Folderøyholm i 1844 seinere var å finne på Økland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Takk skal du ha Yngve!Dette stemmer også med Bengt Kvammen sitt inlegg under tema 3111: 'Du finner Lars Jakobsen og Anna Torbjørnsdatter som leieboere på Øklandsnes i Sveio. De hadde 2 barn. Torbjørn 1848 og Marta 1850. Det står ikke hvor de kom fra.'Det må då vera Økland i Sveio det her er snakk om og ikkje Økland på Bremnes (Bømlo).I ft 1865 finn eg også ei Synnøne Larsdatter f. 1844 i Finnås som tenestejente på Tjernagel Nordre. Det er vel mykje truleg at det her er den same Synnøve det er snakk om.Dermed er det vel også stadfesta at det er same personane Tone og meg leitar etter.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Her er ekteskapet mellom Foreldra til Anna Torbiørnsdatter i Stord 1815:Torbiørn Endresen Folgerøen/Sagvaag uk. og pige Katrine Aadnesdatter Hatland, truloving 12/5 1815, Vielsesdato 6/7 1815, Stord kyrkje.Eg finn dette på digitalarkivet under Kyrkjebøker, vigde i Stord 1725-1815, men får ikkje til å laga lenke.Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Og her er truleg ekteskapet mellom Lars sine foreldre (eg har ikkje fått stadfesting på dette, men alsre førenamn og farsnamn stemmer med bygdeboka for Moster): LenkeJacob Larsen Nyesæter Uk. P. Synneve Halvorsdtr. Dyvigen 0404 1801 Storen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!I innlegget over skulle det stå at alder, førenamn og etternamn stemmer med bygdeboka.Eg finn også Jacob Larsen som tenestefolk på Nysæter i ft. 1801:LenkeHer er ikkje oppgitt sisvilstand, men reknar med at det er denne Jacob Larsen Nysæter som gifter seg samme år.Helga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tone Angeltveit

Hei Takk til Helga og Yngve! Dette var en gammel sak som jeg følte jeg hadde kjørt meg fast i og som Helga plutselig tok tak i og løste. Det viser jo også at det er fruktbart at 'gamle saker' får ligge på forumet. Og så har jeg funnet en slektning i tillegg. Ikke værst nyttårspresang bare det!mvh Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei igjen!Ynskjer opplysninger om Synnøve Clausen f. 1844 i Finnås, i ft. 1900 er ho enke og midlertidig busett i Bergen. Kona i huset er fødd i Alversund i 1880, kan vera ei dotter.LenkeDet eg då lurer på er om dette er Synnøve Larsdatter f. 1844 i Finnås og datter av Lars Jakobsen og Anna Torbjørnsdatter. Eg gjetter då på at ho kanskje vart gift i Alversund, og der fekk etternamnet Clausen. I Alversund budde også systera Katrine Larsdatter og mannen Ole Halvardson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Her er datter nr. 2 Katrine Larsdatter gift med Ole Halvardson. I ft.1900 er familien busett i Bergen,men barna er født i Alversund/Lindås.LenkeLurer på kor det vart av dei to yngste barna Torbjørn Larsen f.1848 i Finnås og Marthe Larsen f. 1850, budde saman med mora i 1865.(Innlegg 2).Helga KallevikHelga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Helga Kallevik

Hei'Lurer på om dette er same Synnøve som nevnt i innlegg 8 LenkeEg leitar etter ei Synnøve Larsdatter f. 1844 i Finnås (under Folderøyholmen), sjå innlegg 2 ovanfor.I ft 1900 bur det ei Synnøve Clausen midlertidig i Bergen. Ho er f. 1844 i Finnås. Kona i huset er født i Alversund.Under døypte i Alversund finn eg så at ei Synnøve Larsdatter og mannen Claus har eit barn til dåpen i 1880.Det eg då lurer på er om denne Synnøve Larsen i ft. 1900, har teke mannen sitt førenamn til etternamn og flytta midlertidig frå Alversund til Bergen (kanskje til ei dotter)?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.