Gå til innhold
Arkivverket

[#18999] Knudtzon, Kristiansund


Gjest Svein Arnolf Bjørndal
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein Arnolf Bjørndal

Jeg etterlyser info om denne damen:Anna Margretha, f. 26/5 1830 i Kristiansund som datter av konsul William L. Knudtzon og Margarethe f. Greve.Jeg vet at hun levde 2/11 1848 på skiftet etter faren, men hvor ble det av henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Hun ble 10. april 1849 gift i Kristiansund med Benedict Jenssen fra Mosvik i Nord-Trøndelag. Paret flyttet til Mosvik der Benedict i mange år eide og drev Vinje Bruk ( Lenke ). Anna døde i Mosvik 15. sep. 1856.Anna og Benedict fikk 4 døtre hvorav 2 levde opp. Jeg har noen opplysninger om disse hvis det er av interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arnolf Bjørndal

Mange takk for svar. Jeg driver på og leter etter en ane i Kristiansund som jeg bare vet het Anne Margrethe og som var død før 1865. Jeg forsøker å eliminere bort de som ikke er aktuelle, og nå kan denne damen også strykes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.