Gå til innhold
Arkivverket

[#19000] Jenny Arnesens giftemål


Gjest Torill Norseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Torill Norseth

Jeg søker Jenny Arnesen f.26-8-1897 og hennes giftemål med en Eriksen.De har antagelig giftet seg på slutten av 1917 eller begynnelsen av 1918 da deres første barn er født i desember 1918. Jeg vil svært gjerne vite fornavnet til denne herr Eriksen,når han er født,hvor han kom fra,når de giftet seg. Vennlig hilsen Torill Norseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Nei, jeg kjenner ikke denne familien, men hadde muligheten til å sjekke henne opp. Vet du hvor hennes eksmann bodde når han døde og når sånn ca de ble skilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torill Norseth

Nei, jeg vet ingenting om herr Eriksen i det hele tatt, bare at han giftet seg med Jenny og fikk 3 barn.Er jo svært interessert i å få vite mest mulig om ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torill Norseth

Jeg tror at Jenny har giftet seg 1917 eller tidlig 1918, da hennes første barn ble født 8-12-1918.Hun fikk to barn til,et i 1920 og et i 1924. Håper noen kan hjelpe meg. Vennlig hilsen Torill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.