Gå til innhold
Arkivverket

[#19001] Andreas Jenssen (Watle) og Karen Johannesd - vigde i Bergen 1788 - kven var dei?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Andreas Jenssen (stundom kalla Watle) gifte seg i Domkyrkja i Bergen 24.3.1788 med ei Karen Johannesdatter. Parfolket busette seg i Krosskyrkjesokni og fekk tolv born mellom 1790 og 1807, mellom anna sonen Andreas, fødd 1.10.1803, som gifte seg med Ragnhild Olsdotter Hillestad frå Hafslo i Sogn.Andreas vart òg kalla Anders. Han var først matros, men vart sidan snikkar i Bergen.Kan nokon hjelpa meg med opphavi til Andreas og Karen? På førehand hjarteleg takk!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Hei! Kanskje et skudd i blinde: Andreas kan komme fra Wotle i Haus og Karen fra Tunæs i Haus - jf folketellingen 1801.Mvh. Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Hei! Ser at linken jeg la inn ikke virker. Det som skulle ha kommet fram var fra vigde i Haus 23.6.1787: Anders Jensen Watle, ungkarl og Kari Johannisdtr. Tuenæss, pike.Mvh. Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Dersom du ikke har andre bevis for de 12 barna enn DA så tror jeg det er feil. De 12 med far And* Jens* og mor Karen J* er nok av to ulike par; en matros og en arb.mann. Dette er tydelig i 1797 og 99 der det ellers ville vært to fødsler i løpet av et halvt år.Det underbygges nok av informasjonen fra Odd. Så får Lars sortere personene i forhold til det han er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roald Sjursen

Anders og Kari, som er vigde i Haus,(ref nr 5) er omtalt flere steder, (Votlo og Tunes), i bygdeboka for Haus Sogn i Haus. De har en datter Marta f1789, d1790(f. på Votlo)og en Marta f&d 1792.Siste informasjonen som står er 'Bur i Store Sandviki 1798'Mvh Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg takkar hjarteleg for fleire fine og interessante innspel i denne saki. Eg var ikkje merksam på at det var tale om to par.MIN Andreas Jenssen må vera matrosen (ogso kalla tømmermann) som 24.3.1788 gifte seg i Bergen med Karen Johannesdatter. I 1804 finn eg att denne Andreas som Anders Jenssen i 23. rode, 50 år gamal og fødd i Krosskyrkjesokni i 1863. Han har sønene:* Jens Johannes, fødd 15.10.1892* Andreas, fødd 1.10.1803MEN, so er det to Andreas Jenssen som er døypte frå Krosskyrkja i 1763...Nok ein gong takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.