Gå til innhold
Arkivverket

[#19099] Johan Fredrik Amundsen f 1839 Eidsvold


Gjest Roy Kåsa
 Del

Recommended Posts

Gjest Roy Kåsa

Har i tidligere innlegg fått hjelp med å komme dit jeg nå er, forsøker nå videre. Johan giftet seg 14.12.1863 i Vår Frelser med Caisa Nilsdtr. Han er oppgitt født i Eidsvold og sønn av Ammund Olsen. Kan noen hjelpe meg med morens navn?? På denne tiden er vel også mor oppgitt ved fødsel/dåp?? Det vil jo gjøre det så mye enklere å søke videre med begge foreldres navn,men kansje er han en såkalt uekte(forferdelig benevnelse!) Roy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Lunde

Hei. Jeg har funnet familien hans i Eidsvoll. Send meg en melding til: oivindson@hotmail.com, så skal jeg sende deg info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest jan webb

God Dag Roy,Can you contact me directly about this family?My great grandmother was their daughter Caroline Elise F Amundsen .Mange takk Janicejilawebb@hotmail.com or ji_webb@telus.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Berit Knusen

Hei Trond.Hvorfor legger du ikke ut opplysningene her i stedenfor å sende det via E-mail ? Det kan være at flere ville ha glede av opplysningene. Kanskje ikke i dag, men om 6 mnd., 1 år eller hva vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Fredrik Amundsen & Kajsa Nilsdotter

Hei Berit ,Can you tell me what your posting says? Are you related to Johan or Karin (Kajsa)??Takk/Thanks Janice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
  • 4 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.