Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Aase R Sæther

[#19146] Telefonkatalog USA

Recommended Posts

Guest Aase R Sæther

Kvar finn eg ein telefonkatalog for USA på nettet - ein som eg ikkje blir kravd betaling for å bruke? Eg hadde eit par adresser som eg veit eg brukte for eit par år sidan, men begge ser no ut til å ha blitt betalingstenester, og det vil eg ikkje bruke. Takk for tips!

Guest Laila N. Christiansen

Hei Aase! prøv www.switchboard.com Laila

Guest Helge Hålåsæter

Og så har du www.whowhere.lycos.com/phone Hilsen Helge H.

Guest Aase R Sæther

Takkar! Helge, ditt forslag fekk eg ikkje til å virke?

Guest Helge Hålåsæter

Prøv alternativt rett og slett og søk i AltaVista med ordet whowhere. Velg det første alternativet, hvor du i høgre marg velger phone number.Dette virker (er en litt annen versjon en den som også virker tatt fra Favoritt, som jeg har lagt inn for et halvt år siden. Men til og med feks Sather reagerte systemet på ved å fortelle at det er mere enn 200 svaralternativer. (Kunne ha valgt en spesiell stat- En for meg kjent person slo forøvrig til i søkeresultatet, så derfor virker dette) Hilsen Helge Hålåsæter helge.haa@tiscali.no

Guest Helge Hålåsæter

Jan, takk for korreksjonen; for den versjonen er mere brukervennlig enn den som jeg beskrev etterpå. Hilsen Helge Hålåsæter

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.