Gå til innhold
Arkivverket

[#19146] Telefonkatalog USA


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Kvar finn eg ein telefonkatalog for USA på nettet - ein som eg ikkje blir kravd betaling for å bruke? Eg hadde eit par adresser som eg veit eg brukte for eit par år sidan, men begge ser no ut til å ha blitt betalingstenester, og det vil eg ikkje bruke. Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Prøv alternativt rett og slett og søk i AltaVista med ordet whowhere. Velg det første alternativet, hvor du i høgre marg velger phone number.Dette virker (er en litt annen versjon en den som også virker tatt fra Favoritt, som jeg har lagt inn for et halvt år siden. Men til og med feks Sather reagerte systemet på ved å fortelle at det er mere enn 200 svaralternativer. (Kunne ha valgt en spesiell stat- En for meg kjent person slo forøvrig til i søkeresultatet, så derfor virker dette) Hilsen Helge Hålåsæter helge.haa@tiscali.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Jan, takk for korreksjonen; for den versjonen er mere brukervennlig enn den som jeg beskrev etterpå. Hilsen Helge Hålåsæter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.