Gå til innhold
Arkivverket

[#19152] Elling Willachsen Scheje og Guri Larsdtr. Bergen


Gjest Svein Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein Hansen

Elling og Guri bor i Bergen og får endel barn. Bl.a. Ane Cathrine f. 30.11.1832. Når er hun gift og når dør hun? Henrich f. 12,09.1835. Når gifter hanseg og når dør han? Willeich f. 21.01.1838. Når dør han ?? Håper noen kan hjelpe med opplysninger. Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Hansen

Tror det er feil. Min Ane Cathrine er født 30.november 1832 (døpte i Bergen 1815-1894) og faren var musketer og daglønner. Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg kan bekrefte at Elins funn er korrekt.På FamilySearch Vital records får du opplyst at farens navn ved ekteskapet var Elling Willachsen. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Hansen

Tusen takk til Elin,Rune og Lars for all hjelp. Har prøvd i dag å finne ut om hvor Bertil Eriksen Strand slo seg ned i Amerika? Reiste kone og barn etter? Eller kom Bertil tilbake til Norge.Er det noen som kan hjelpe med opplysninger om dette. Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hallo Svein.Jeg kan iallefall fortelle at datteren Emilie Karoline Eriksen (15.03.1860 - 28.08.1942) giftet seg i Mariakirken i Bergen 12.11.1882 med Edvard Martin Johannessen (24.06.1856-13.09.1924).De er begge født og død i Bergen.Jeg har så langt ikke funnet den øvrige familien 1891/1900 i Bergen , ei heller død. mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.