Gå til innhold
Arkivverket

[#19155] Kan noen bistå med å tyde kirkebok innføring 1813?


Gjest Hans Gangstø
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Gangstø

Jeg har problmer med å lese hva som står mellom innføringen 'Knud Salvesen' og 'Birthe Nilsdotter Kydland' i vedlagte utsnitt som er fra kirkeboken i Egersund 1813. Ville satt stor pris på om noen kan bistå med dette.( om det ikke skulle være god nok kvalitet kan utsnittet evnt sendes pr epost til velvillige lesere) Mvh Hans Gangstøbilete0072.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eide

og copuleret (viet) noe med Birthe Nilsdatter? Vanskelig fordi jeg ikke greier å se hele teksten samtidig selv om jeg kopierer over i word. IE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Gangstø

Takk til dere alle. Dette bekreftet mine antagelser, og jeg hadde også kommet fram til den samme kandidat i 1801 på Øyestad. Da er jeg rimelig sikker på at jeg har rett person. Er det mulig at noen også vet hva som finnes av bygdebøker i det området som kan tenkes å dekke gården Grøm i Fjære sogn i Øyestad prestegjeld ? Mvh Hans Gangstø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.