Gå til innhold
Arkivverket

[#19158] Kirkebok Vår Frelsers Kirke 1909


Gjest Liv Fagerli
 Del

Recommended Posts

Gjest Liv Fagerli

Har noen tilgang til denne kirkeboken? Jeg har trodd at mine besteforeldre giftet seg i Hurdal kirke da begge var derfra, men jeg sitter med ' Daabs og Konfirmationsattest' for begge hvor det bakpå er skrevet: 'Fremlegges ved vielse i Vor Frelsers Kirke 6. juli 1909'. Navnene er Laurits Gulliksen (evt. Fagerli) og Hilda Lauritsdatter (evt. Sand). På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

De ble viet i Vår Frelsers kirke 06.07.1909 kl. 17.30, 'Laurits Gulliksen Fagerli' og 'Hilda Sand'. Hun står oppført som tjenestepike Hurdalen, 'f.t. Universitetet'. Forlovere Ole Lauritsen Sand og Ole Jørgensen Fagerli'. Tillysning 27.06.1909 i Hurdalen. (Oslo Domkirke Mini 33 1902-1913 8/12 f.164 no.82)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Fagerli

Takk skal du ha. Hilda var tjenestepike hos 'sjefen' på Kvinneklinikken iflg. min tante, men hun husker ikke noe navn. Vet ikke om det på den tiden var en professor eller 'bare' en overlege. Hvis noen har tips om hvor jeg kan finne navnet og bostedet til denne mannen er det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.