Gå til innhold
Arkivverket

[#19220] James E. Field =? Jens Eliasson Fjell - f. 1872 -til Amerika 1894 -kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

James E. Field, oppgjeven å vera fødd i Noreg 20.4.1872 eller 1873, skal ha vore son av ein Elias Field. Morsnamnet er ukjend. James skal ha utvandra til Amerika i 1894 og busette seg i Milwaukee, WI der han var urmakar og sidan smykkehandlar. Kona Kari Urnes var fødd i Hafslo i Sogn. James døydde i Milwaukee, WI 23.7.1945.Er det nokon blant Digitalarkivet sine dugelege lesarar som kan hjelpa meg finna opphavet i Noreg til James E. Field? Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Hei Lars!Denne James E. Field var tydeligvis hjemom en tur i 1914 og var da innom Ellis Island. Han seilte med Kristianiafjord fra Bergen 15/8 - 1914 og ankom New York 24/8. Hans bopel var Milwaukee WI (nærmere adresse står i manifestet), han var 42 år, og ble 'naturalisert' 24/9 - 1906.Med vennlig hilsen Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg fann ein Johannes Ellingsen frå Solsvik i Fjell som høver bra med dei årstala som er gjeve opp for omlag fødd og omlag reist. Kan det vera han, tru? Det er nok fort gjort å sjekke fødselsdata på han for dei som har tilgang til døypte i Fjell kring 1873. Det har diverre ikkje eg nett no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Lars! I census 1900 Milwaukee er James f. April 1873, watch maker immigrerte i 1895...Den Johannes Ellingsen på Solsvig har en far som heter Elling Olsen. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Stusser litt over konas navn, - i 1900 Marie, 1910 Marie, 1920 Anna M. og 1930 Marie. Litt langt fra Kari, men...Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Kan dette være rette mann. Han kommer riktignok ikkje fra Fjell, men fra Hafslo der kona kommer fra. Årstall ved utreise og fødsel stemmer Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Den riktige lenke vil tydeligvis ikkje legges på plass. Men søk på emigrerte fra Bergen 1894. Jens Bugge Erichsen fra Hafslo født 1872.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Astrid, Bjørn, Laila, Arne og Oddvar for interessante innlegg.Til Arne: Kona til James Field heitte Anna Marie Hansdotter Urness, kjend som Marie. Ho var fødd i Hafslo 6.1.1874 og utvandra i 1894. Eg seier meg lei for namnefeilen i første innlegget.Til Oddvar: Jens Bugge Erikson Bjørnetun var fødd i Hafslo 24.10.1872, flytte som barn med foreldri sine til Feigum i Luster, men flytte sidan attende til Bjørnetun. Han utvandra til Amerika i 1894, men det er lite me veit om han. Ein brorson har fortalt følgjande: ''Jens skal ha butt ei tid i Portland, OR, men skal vera avliden i 1930-åri og ligg visstnok gravlagd i Minnesota.'' Eg tvilar sterkt på om dette kan vera same mannen som James E. Field, særleg på bakgrunn av avviket i fødselsdatoen!Til Bjørn og Laila: Johannes Ellingson Solsvig frå Sotra kan vel vera ein kandidat, men eg har heller ikkje høve til å undersøka fødselsdatoen hans. Og eg undrar på om Johannes kan verta James og likeins om Elling og Elias kan vera forveksla...??Nok ein gong hjarteleg takk for hjelpi so langt. Fleire gode forslag er framleis velkomne...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Oddvar Søreide

Har sjekka fødselsdato på Johannes Ellingsen Solsvik, han er født 16 april 1874. Så der er det avvik på 4 dager. Johannes Engelsen Skauge utvandra samme år, han er født 22 juni 1873. Dermed skulle de aktuelle fra Fjell på Sotra vere uaktuelle. Fann ingen andre her ute som passa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Etter at dette tema har lege i ''dvale'' sidan januar 2004, ønskjer eg turka litt støv av saki. Diverre har eg ingen nye element; eg er framleis heilt utan spor når det gjeld opphavet til denne karen, men Astrid sitt innlegg (#2) kan vera svært interessant! Kvar er ''the naturalisation record'' for James Field?Eg vonar på nye tips som kan bidra til å finna det norske opphavet til James Field og takkar so mykje for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Rambjør

Kanskje eit skudd i blinde. Har sett garden Fjelde i Lindås, tidligare Hosanger, blidt skreve som Fielde. Kan ikkje finna noko i folketeljinga eller under emigrerte frå Hosanger som kan passa med din mann. Og har ikkje Æteboka for Hosanger.Men du kan jo prøva å kontakta ”Lindås Sogelag” . Lenke Eventuelt avisa Strilen. Der eg vil tru du kan få hjelp frå folk med inngåande kjennskap til nettopp denne garden.MVH Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg ønskjer i kveld å ta opp att dette temaet som framleis ligg uløyst hjå meg!Eg har funne nokre små detaljar:* James E. Field og Marie Urnes gifte seg i Chicago, IL 20.9.1899, men opphavi deira er ikkje nemnde.* So var det den sokalla 'naturalisation record' for James Field. Her er linken til den:Lenke 9&db=USnatindex_awap&indiv=1Men ikkje noko av dette hjelper oss til det norske opphavet til James E. Field, eller...?Eg held fingri krossa og vonar på at ein eller annan greier å løysa denne floka...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chris Bingefors

Här är John E Field år 1910 i Milwaukee, hans far heter Elias Field, kan detta vara en bror till James?John E Field 43 Emma Field 38 Jane C Field 5 Hellen J Field 3 Elias D Field 79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chris Bingefors

Här 1920, Milwaukee, immigrationsår varierar mellan 1886-1889John E Field 52 Emma Field 48 June Field 14 Helen Field 12 Evelyn Field 6 Dolly Field 3 [3 3/12] Elias Field 89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chris Bingefors

Detta KAN vara samma man, född i mars 1831, immigrerad 1896, bor hos sin dotter Ida: Ida F Nelson 38 Julia C Nelson 11 Isabell H Nelson 9 Marie C Nelson 7 Elias O Field 69Thomas E Field 35 (son)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line O. Eide

Samme som i innlegg 17?1900 United States Federal CensusName: Elias O Field Home in 1900: Milwaukee Ward 8, Milwaukee, Wisconsin Age: 69 Birth Date: Mar 1831 Birthplace: Norway Race: White Gender: Male Immigration Year: 1896 Relationship to Head of House: Father Father's Birthplace: Norway Mother's Birthplace: Norway Marital Status: WidowedHousehold Members: Name Age Ida F Nelson 38 Julia C Nelson 11 Isabell H Nelson 9 Marie C Nelson 7 Elias O Field 69 Thomas E Field 35Ida er Elias datter, og Thomas er hans sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chris Bingefors

5 september 1896 kommer bonden Elias Olsen fødd ca 1831 till New York med Island från Norge, han ska till Milwaukee. Avgångshamn Christiansand, Norge (kan vara Oslo också antar jag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line O. Eide

Vedr innlegg 16:New York Passenger Lists, 1820-1957Name: John Emil Tjeld Arrival Date: 26 May 1904 Birth Year: abt 1859 Age: 45 Gender: Male Ethnicity/Race­/Nationality: Norwegian Port of Departure: Liverpool, England Port of Arrival: New York, New York Ship Name: OceanicHans far, enkemann Andreas Pettersen Fjeld 76 år, reiser sammen med ham. De er fra Høland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line O. Eide

1900 United States Federal CensusName: Ida F Nelson [ida F Field] Home in 1900: Milwaukee Ward 8, Milwaukee, Wisconsin Age: 38 Birth Date: Apr 1862 Birthplace: Norway Race: White Gender: Female Immigration Year: 1885 Relationship to Head of House: Head Father's name: Elias O Field Father's Birthplace: Norway Mother's Birthplace: Norway Mother: number of living children: 3 Mother: How many children: 3 Marital Status: Widowed-Name: Thomas E Field Home in 1900: Milwaukee Ward 8, Milwaukee, Wisconsin Age: 35 Birth Date: Mar 1865 Birthplace: Norway Race: White Gender: Male Immigration Year: 1885 Relationship to Head of House: Brother Father's name: Elias O Field Father's Birthplace: Norway Mother's Birthplace: Norway Marital Status: Single

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.