Gå til innhold
Arkivverket

[#19236] Christian Nielsen fra Totens, far til uektefødte Nicoline Christiansdatter


Gjest Torhild Shirley
 Del

Recommended Posts

Gjest Torhild Shirley

Nicoline Christiansdatter ble uekte født i Hurdal, Akershus 22 mai 1841. Hennes foreldre var Anniken Larsdatter fra Hurdal og Chrsitian Nielsen fra Totens. Siden foreldrene aldri giftet seg, har jeg store problemer med å lokalisere denne Christian Nielsen. Anniken Larsdatter var født i 1815. Jeg finner en Christian Nils. født ca. 1813 i Vestre Toten i folketellingen for 1865. Har noe forslag til hvordan jeg kan forsøke å finne ut om dette er rett Christian? Jeg har ikke funnet noe under innflyttet/utflyttet i kirkebøkene.Alle forslag mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Gjest Ann-Mary Engum

Finner konfirmanten Christian Skramstad,døpt 5/9-1813, konfirmert 12/10-1828. Foreldre:Niels Paulsen og Karie Hansdatter: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.