Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Rigmor Waler Iversen

[#19237] Noen med tilgang til kirkebøker for Lindås, Hordaland?

Recommended Posts

Hei.Jeg lurte på om det er noen som kan hjelpe meg med dåpsdato til JOHAN JOHNSEN HØLLELAND, som skal være født 1882, Hølleland, Lindås, Hordaland. (Konfirmasjon hadde også vært interessant.)I FT 1900 bor han i Haakonsgade 26 i Bergen sammen med 2 av sine i alt 11 brødre.Johan er sønn av JON GUDMUNDSEN HØLLELAND, som skal være født 1853,(døpt??) og HANSINE TRULSDATTER KNARVIK som skal være født 1856,(døpt??)I FT 1900 bor Jon og Hansine på gården Hølleland, Lindås med 9 av sine barn.Alle innspill mottas med største takknemlighet.*Smil* og hilsen fra Rigmor

Guest Norvald Halland

I Bygdebok for Lindås - Myking sokn, 1981, forf. Martin Toft, vil du finna ein del om denne slekta. Gardane Hølleland, Kikall, Nævdal og m.fl. er omfatta av denne boka. Antar at næraste biblotek kan skaffa den, ellers trur eg den fortsatt er for salg i Sparebanken Vest, Lindås, tlf. 56 343607mvh Norvald

Hei Norvald.Tusen takk for nyttig opplysning fra deg :-) Den boka skal jeg få bestilt meg.Er det likevel være noen som sitter med bygdeboken du nevner for hånd, er jeg fortsatt interessert i opplysninger om de ovenfornevnte personene.Takk og *Smil* fra Rigmor

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.