Gå til innhold
Arkivverket

[#19237] Noen med tilgang til kirkebøker for Lindås, Hordaland?


Gjest Rigmor Waler Iversen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rigmor Waler Iversen

Hei.Jeg lurte på om det er noen som kan hjelpe meg med dåpsdato til JOHAN JOHNSEN HØLLELAND, som skal være født 1882, Hølleland, Lindås, Hordaland. (Konfirmasjon hadde også vært interessant.)I FT 1900 bor han i Haakonsgade 26 i Bergen sammen med 2 av sine i alt 11 brødre.Johan er sønn av JON GUDMUNDSEN HØLLELAND, som skal være født 1853,(døpt??) og HANSINE TRULSDATTER KNARVIK som skal være født 1856,(døpt??)I FT 1900 bor Jon og Hansine på gården Hølleland, Lindås med 9 av sine barn.Alle innspill mottas med største takknemlighet.*Smil* og hilsen fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norvald Halland

I Bygdebok for Lindås - Myking sokn, 1981, forf. Martin Toft, vil du finna ein del om denne slekta. Gardane Hølleland, Kikall, Nævdal og m.fl. er omfatta av denne boka. Antar at næraste biblotek kan skaffa den, ellers trur eg den fortsatt er for salg i Sparebanken Vest, Lindås, tlf. 56 343607mvh Norvald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Hei Norvald.Tusen takk for nyttig opplysning fra deg :-) Den boka skal jeg få bestilt meg.Er det likevel være noen som sitter med bygdeboken du nevner for hånd, er jeg fortsatt interessert i opplysninger om de ovenfornevnte personene.Takk og *Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.