Gå til innhold
Arkivverket

[#19264] Rachel Jensdtr på Askøy


Gjest Roald Sjursen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Davidsen

Eg har ikkje registrert kor desse folka kom ifrå. Fyrste mannen hette Thor Olsen. Dei var gifte før dei kom til Bakervågen v/Florvåg. Derifrå døypte dei fyrste barnet sitt i Askøy i 1785. Dei fekk i alt 5 born saman før Thor døydde i 1797, 60 år gamal. Det kan tyde på at Rakel var andre kona hans, avdi ho framleis var økslingsfør. Men med Rasmus fekk Rakel berre eitt barn. Her er alle borna henta frå registeret mitt som er ei normert og sortert utgåve av kyrkjebokavskrifta til SAB:,,Thor,Olsen,Bacherviigen,,,,,Rakel Jensdtr,,,,Ole Christian,2905,,1785,,Thor,Olsen,Kleppestøe,,,,,Rakel Jensdtr,,,,,Stephan,2704,,1788,,Thor,Olsen,Kleppestøe,,,,,Rakel Jensdtr,,,,,Jens,3107,,1791,,Thor,Olsen,Kleppestøe,,,,,Rakel Jensdtr,,,,,Niels Martin,1011,,1793,,Thor,Olsen,Kleppestøe,,,,,Rakel Jensdtr,,,,,Niels Martinus,1406,,1795 AS0578,0,Rasmus,Iversen,Kleppestøe,Uk,,,Enke,Rachel,Jensdatter,Kleppestøe,,,Kirkebok for Askøy A1 fol. 148b,,1006,1798AS0578,1,Rasmus,Iversen,Kleppestøe,,,,,Rakel Jensdtr,,,,,Tore,2907,,1798Rasmus ser ut til å ha gifta seg på nytt etter at Rakel døydde i 1806, 54 år gamal:AS0774,0,Rasmus,Iversen,Kleppestøe,Enkemand,,,Enke,Helge,Olsdatter,Kleppe,,,,,0101,1812AS0774,1,Rasmus,Iversen,Kleppestøe,,,,,Helga Olsdtr,,,,,Paul,2211,,1812AS0774,2,Rasmus,Iversen,Klæppestøe,,,,,Helga Olsdtr,,,,Forpagtere,Rasmus,2710,,1816AS0774,3,Rasmus,Iversen,Kleppestø,,,,,Helga Olsdtr,,,,Pagter,Oline Maria,1708,2408,1823Eg finn rett nok ikkje Rasmus død i farta, men eg meiner det er Helga som døyr på Ø. Kleppe som gamal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Når det gjeld Helge Olsdatter, er nok ho dotter av Ole Didriksen av Jølster-slekt. Ho var ei kort tid gift med Paul Larsen frå 1806. Men heller ikkje han finn eg død i Askøy i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg vet ikke om det er et skudd i mørke , men en Thorald Olsen , Vatne i Førde giftet seg i Førde 01.03.1785 med Rakel Jensdtr. Indrekvam. Lenke Jeg kan ikke se at paret fikk barn i Førde , og jeg finner dem ikke der i 1801. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Der dør en Tor Olsen på Kleppestø 25.06.1797 , 60 år gammel.Det var vel Rachels første mann. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Om mitt forslag skulle være korrekt , så ble Rachel Jensdtr. født i 1754.Det skulle stemme bra med alderen som er oppgitt ved hennes død i 1806. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roald Sjursen

Tusen takk til Bjørn og Rune som bidrar her. Her var mye nytt stoff og noe er som var kjent. Rasmus og Rachel er mine 3.tip, 1.tip til Solveig Andreasdtr Skjøndal i inlegg 18986. Rasmus har jeg Echeland i Herløe som fødested på Lenke , men jeg finner ikke Rachels opphav.Jeg har tidligere notert meg Tor Olsen i pkt 5 som sannsynlig første mann for Rachel.Jeg får prøve å sjekke ut Thor(ald) Olsen fra Vatne i Jølster. Kanskje det er et spor for Rachel også.Mvh Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Rune sine funn trur eg er rett. Mistanken gjekk jo retning Sunnfjord, sidan søre Askøy på den tida er full av sunnfjordingar. Og dei som kom, hadde ofte gifta seg heime rett før dei drog. Eg har sett etter skifter i Naustdal som kan stadfeste at dette er rette folka, men eg har til no ikkje funne noko interessant. Men dette er eit ekteskap eg lyt ha på plass i mitt register med tida, så eg skal jobbe med saka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Renathe-Johanne Wågenes

Hei, dette er slekten min. Det er korrekt at de gifter seg 1/3-1785 i Naustdal prestegjeld. Rachel er Thore sin 2. kone. Rachel død 1806 på Kleppestø Thore død 1797 på Kleppestø. Dette var en nøtt som var vanskelig å knekke, men det gikk. :-) Hvis du vite mer så send meg en mail rjwa@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roald Sjursen

Tusen takk til dere alle. Det er flott at en kan få slik hjelp.Jeg sender en mail til deg Renathe, så kan vi drøfte felles slektninger.Mvh Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.