Gå til innhold
Arkivverket

[#19270] Hjelp til gifte i Sylling fra 1903-1905


Gjest Mette Gjertsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mette Gjertsen

Mine tippoldeforeldre ble gift i Sylling. Min oldefar ble født 15/04-1905, så jeg regner med at de ble gift før det...det er Gunelius Johansen (senere braathen) f. 26/05-1882 og Anna Charlotta, også Braathen senere. f 26/8-1884. Anna er født i Sverige, og fødselsdatoen er alt jeg har på henne.Er det noen som har mulighet til å finne deres giftemål?? Da hadde jeg kanskje endelig fått litt mer å gå på når det gjelder Anna Charlotta.Mvh Mette Gjertsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Gjertsen

Eller kansje noen klarer å finne min oldefar under fødte ?? Han ble i hvertfall født 15/04-1905.Karl het han. Tror han også hadde en del søsken, men vet ikke noe om noen av dem heller.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Gjertsen

Er det noe sted i Sylling eller omegn som heter Braathen? Vet nemlig heller ikke opphavet ditt dette etternavnet.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Gjertsen

Er det noen som vet hvilken kirkebok/bøker jeg må få fatt i for å finne gifte og fødte i Lier fra ca 1900-1920.Det er 80 års sperre, er det ikke?Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det er 60 år, og jeg er litt usikker ang. Sylling. Jeg mener jeg før har lett etter noen i Sylling rundt 1900, og finner ikke noen kirkebok for Sylling som er filmet. Kanskje Sylling da het bare Sjåstad, og da finnes det film.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Gjertsen

Gunelius og Anna fikk i tillegg barnaÅrstall vet jeg desverre ikke. Mulig at barna eller i hvertfall noen av de ble født i Oslo.Det er veldig lite informasjon jeg har, men det kan jo være at noen har hørt om noen, eller kjenner seg igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.