Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Inger Eide

[#19272] Borgere i Stavanger på 1700-tallet.

Recommended Posts

Gjest Inger Eide

PÅ denne lenken http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe , med døpte i Domkirken i Stavanger, finner jeg flere med navn Høyer.Jeg finner ikke de samme i folketellingen 1801.Finnes det en bok med fortegnelse over borgere i Stavanger på 1700-tallet? i tilfelle ja, finner man familiene til Anders Abrahamsen Høyer og Hans Høyer, Lindall der? Vennlig hilsen IE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger Eide

Beklager, lenken virker ikke med nye forsøk heller. Stedet er 'Døpte i Domkirken i Stavanger 1752 - 1790' IE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tore H Vigerust

Det finnes en trykt borgerbok for Stavanger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger Eide

Kan denne boken lånes på et bibliotek? IE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Olav Elsebø

Stavanger Borgerbog 1436-1850. Utgitt av Dreyers Grafiske Anstalt Stavanger 1935. Jeg har hatt den på utlån via mitt lokale bibliotek så da er det bare å bestille den på ditt nærmeste bibliotek.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger Eide

Takk Olav for opplysningen. Fryktet for at dette kunne være for gammelt for biblioteket. Har ikke vært på søk i Stavanger før, gleder meg. IE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.