Gå til innhold
Arkivverket

[#19353] Even Kjeldsen, født 24.09.1811, Stange Hedmark.


Gjest Einar F. Løsnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Einar F. Løsnes

Er det noen som har anledning til å sjekke opp denne Even Kjeldsen for meg. Han er født 24.09.1811 i Stange på Hedmark. Hvem var hans foreldre og hvem var han gift med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Vasaasen

Even er født på Grønstadeie i Stange den 24.09.1811, dp. 6.10.1811 av foreldre Kjel Kjelsen og Marthe Michelsd.Generelt vil jeg si at spørsmål angående slekt på Hedmarken gjerne kan rettes direkte til Hedmark Slektshistorielag. Vi kan ikke love å besvare alt, og nøster ikke opp lange slektsrekker, men vi kan fra vår database over dataregistrerte kirkebøker som oftest fort gi svar på om en person finnes der eller ikke.Se forøvrig våre nettsider: http://www.hedmarkslekt.no for ytterligere informasjon.Med hilsen Steinar Vasaasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar F. Løsnes

Hei Arnstein Rønning, takk for oppl. Jeg har sett dette i 1865. Men skulle gjerne visst hvem som var foreldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.