Gå til innhold
Arkivverket

[#19354] Hjelp til å finne ut om Hermand Olaf Olsen bror av Jørgen Stubberud


Gjest Børge Inge Thorbjørnsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Børge Inge Thorbjørnsen

Jeg har store problemer med å finne røttene til min morfar Hermand Olaf Olsen. Han har antakelig skiftet navn da hans bror skal være Jørgen Stubberud som deltok på Roald Amundsens Sydpolferd. Jeg vet han skal være født i 1863 og døde i Stavanger 21.09.1922. Men vet ikke hvor han er født ei heller hans øvrige familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude Stinessen

Jørgen Stubberud skal i følge OPPEGÅRD LEKSIKON [url="http://oppegaard-historielag.daastol.com/artikler/opphistalfa.html>Lenke være født på Bekkensten i Oppegård, så jeg tror det er stor sannsynlighet at Tors forslag er riktig.Jeg mener å ha funnet Jørgen Stubberud hos foreldrene i folketelling for 1900: Lenke De er bosatt på Stubberud, Nesodden. Oppegård hørte den gangen tydeligvis inn under Nesodden.Foreldrene, med sønn Herman Antons. 2 år finnes her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.