Gå til innhold
Arkivverket

[#19366] Noen som abbonerer hos Ancestry.com - trenger hjelp


Gjest Kai S Gurrik Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Har funnet en kvinne som heter Grace Bowman. Jeg vet hun finnes i Ancestrys database over døde. Her er en link!!! Lenke,Canada&gsfn=Grace&gsln=Bowman&gspl=1,All%20Provinces&prox=1&ti=0Håper på respons, muligens er dette siste utvei. Har nå forsøkt brev til snart hele canada (til de som heter Bowman), fikk respons fra en mann som fortalte at han hadde en tante som het Grace bowman, men var død. Hun kom da fra canada også!Takker på forhånd for all hjelp dere vil gi.Kvinnen som dør skal dø i British Colombia tror jeg, hvis de opplysningene jeg har fått stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

Hei!På denne lenken Lenkefinner du de samme databasene for B.C. som hos Ancestry, men gratis...Det finnes også frivillige som gjør oppslag i originalsertifikatene på film for deg!MH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Beklager, men har litt vanskeligheter med å finne frem til de personene som kan lete opp i filmrullene for meg! Hvordan finner man de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

Hei!Du finner i hvert fall noen som gjør undersøkelser i Victoria på RAOGK: http://www.raogk.com/bcolumbia.htmEt godt tips som har virket for meg er å gå inn på søkermotorer som Google el.l. og skrive inn noen velvalgte fraser som Victoria og lookups eller noe slikt. Da dukker det gjerne opp noe.Lykke til!Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Database: British Columbia Death Index: 1872 to 1979 Name Gender Age Death Date Place of Death Registration # BCA # GSU #GRACE WINNIFR BOWMAN Female 81 25 November 1961 VICTORIA 1961-09-013540 B13254 2033375Mvh. Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Kunne noen gjort et oppslag i: New York Passenger Lists, 1851-1891Leter etter Hans Ludvig Halvorsen Andersen, f.1860/1861 i Halden/Fredrikshald. Han emigrerte i 1887 fra FredrikstadTakk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.