Gå til innhold
Arkivverket

[#19370] Omkom i Ålesunds-brannen - kor vart borna av?


Gjest Bjørn Davidsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Davidsen

Anne Johannesdotter Heen, f. 1826 på Reinsnos i noverande Odda, skal vera den einaste som omkom i Ålesunds-brannen 23. januar 1904.I sitt 2.? ekteskap skal ho ha hatt to born, båe truleg med Ole Olsen Heen frå Grytten (f. omlag 1824 i Grytten Romsdal): Elida Olsen (som ho hadde føre ho formelt gifte seg med O.O.), f. omlag 1863 i Grytten - og Oleif, f. omlag 1871 i Ålesund.Eg har fat i dette folket både i 1865 i Grytten og 1875 i Ålesund.Men eg treng hjelp til to ting:1. Dåpsopplysningar på desse to borna.2. Opplysningar om kor desse borna vart av (eg finn dei nemleg ikkje utan vidare i ft1900 - mora derimot har eg fat i som enkje i Ålesund).På førehand takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Heen

I kirkebøkene for Ålesund finner jeg et barn Olaf Anton, født 13 august, døpt 22 oktober 1871. Foreldre : Ole Olsen Heen, født 1824 og Anne Johannesdatter, født 1824, begge fra Gryttens prestegjeld. I følge boken ble de gift 1867. Det kan selvfølgelig være flere som heter Ole Olsen Heen, så det trenger jo ikke være ham du leter etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi C. Huitfeldt

Kanskje en kandidat til Elida (Ifg FS):Allida Marie Olsen døpt 16 jun 1867, Edøy, MR. Far Ole Olsen, Mor Anna Johannesdr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Allida Marie er ikkje utan vidare 'min' Elida, sjølv om foreldrenamna er like. Anna sat nemleg på Ytreli i Grytten i 1865 som enkje med ei dotter Elida Olsdtr. Saman med dei budde to Ole Ols.; den eine eldre enn den andre - og både var steinarbeidarar. Eg trur det er den eldste av dei som sidan (i 1867) var gift med Anna og som vi finn som husfar seinare, etter at sonen er på plass.Anne Heen i 1900 er derimot rett Anna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg trur ikkje noko av det der er rett. Vi har familien i Ålesund 1875 - og der må dei ha budd minst sidan 1871. Då har dei berre to born, Elida og Oleif. Dessutan har vi dei i Grytten 1865, og då er Elida 3 år.Eg trur ikkje Elida reiste attende til Grytten etter at familien flutta til Ålesund. Dersom det er ho som flutta til Amerika, er i alle høve alderen feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Men hvor mange Elida Olsdatter Heen ble født i Grytten i 1863-65?Du sier hun var født ca. 1863 ut fra at hun var 3 år i 1865. Men i 1875 står det at hun ble født i 1864. Den Elida som emigrerte 21 år gammel 30. april 1886 passer utmerket til det oppgitte fødselsåret i 1875. Hun finnes jo heller ikke i 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.