Gå til innhold
Arkivverket

[#19390] Kven var marinemålar Magnus Haug, Bergen?


Gjest Harald Jarl Runde
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald Jarl Runde

Eg har eit skutemåleri merka 'Magnus Haug Bergen 1937'. Eg skulle så gjerne vist noko meir om denne mannen. Er det nokon som veit noko om han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Han er vel den Magnus Haug, reklametegner, som står i adresseboken for Bergen for 1936-37 med adresse Stølen, nedre 13B. Han står oppført som født i 1909, og med kone Betzy.I 1939-40 står han med adresse Torvet 7, og som 'maler og reklametegner'. Jeg finner ham ikke i Bergen i adresseboken for 1958.I kunstnerleksikonet finner jeg ham ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Jarl Runde

Til YN Eg også har leita i Leksikon og på Internett utan å finne han. Men no ser eg at ein M Haug også er gjengitt med eit skutemaleri i ei av bøkene til Leo Oterhals, måla omlag på same tid, så det er nok rette mannen vil eg tru. Kanskje har han hatt dette som eit 'Binæring'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Magnus Haug var født i Vardø i 1908, og kom til Bergen i 1934 fra Bolsøy sammen med sin kone Betzy, født i Hustad i 1909. Ekteparet flyttet fra Bergen til Oslo høsten 1945.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Jarl Runde

Takk for det. Med nærmare gjennomgang av Leo Oterhals-boka eg tilfeldigvis lånte, ser eg at MH er gjengjeve med fleire skutemåleri. Alle er tilsynelatande frå tidsrommet ca 1930-40. Så det er nok rette karen, vil eg tru! Eg kan ikkje skjøna anna enn at han må ha vore svært aktiv og populær når det gjeld denne type måleri, ma har han måla skuta eg har føre meg i enda ein versjon, med variasjonar på ymse detaljar. Måleriet eg har føre meg er mykje krakelert og avskala, tydelegvis gjort på snauaste og billegaste måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.