Gå til innhold
Arkivverket

[#19397] Elisabeth Tollagsdatter Mysse f. ca 1871 Sogndal Dalane Sta


Gjest Sigrid Svendsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Brede

Hei! Kanskje er dette rette person: På FS finner jeg Lisebet Tollaksen døpt 10.3.1872 i Soknedal, Rogaland. Foreldre Tollag Hansen og Rakel Larsdtr. Tollag og Rakel ble gift i Sokndal 5.6.1862.Tollag og Rakel døper også følgende barn i Sokndal:Tolene Gjertine døpt 7.8.1864Anne Marie døpt 10.2.1867Hans døpt 12.12.1869Marie døpt 11.10.1874Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigrid Svendsen

Hei Brede. Tusen takk for at du svarte, men det var nok desverre feil Elisabeth. Henne jeg søkte har samme navn, født på Nedre Mysse Soknedal 10.05.1871 av foreldre: Tollak Berntsen og Anne Oline Rolfsdatter. Jeg fant henne selv på FS etter litt plunder, lett å ta feil. Så fant jeg hennes aner på hjemmesiden til Stein. Hei Stein. Takk også for ditt svar. Jeg er svært imponert og takknemmelig for det arbeide du har gjordt.Det er til stor hjelp for alle oss som har aner i dette området.Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.