Gå til innhold
Arkivverket

[#19414] Mikal Bårdsen


Gjest Ella Dahl Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ella Dahl Hansen

Takk til Rønning og Årstadvold for deres interesse Jeg er ny når det gjelder slektsgransking på internett.Noen flere opplysninger. Mikal Bårdsen og Juliane Marie Pedersdatter hadde 3 barn, Petrine, gift og bosatt i Vandve, Ivar og Martin Andreas,(sist nevne tok navnet Mikalsen) bosatt på Dønna.Utskrift av kirkeboka på Dønnes; Martin Andreas Mikalsen,min oldefar, født 23.09.1860.K 08.06.1876. Attest fra Nesne Prestegård 15.09.1884 viser at Martin Andreas er ledig til ekteskap. Er dette relevante opplysninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnstein Rønning

Hei Ella!Jeg ser at du er ny her, og her er et lite tips:Det du burde ha gjort i dette tilfellet, er at du nederst på ditt forrige innlegg om Mikal Bårdsen (nr 19362) bare dobbel-klikker på 'blyanten' helt nederst. Da får du mulighet til å fortsette å skrive på ditt gamle innlegg, og da vil alle de opplysningene du allerede har fått fortsatt være med.Med hilsen Arnstein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.