Gå til innhold
Arkivverket

[#19504] Ersul C Fetterley født 4. okt. i Gerrard i Montana. Død 15. januar 1970


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Jeg har i lengre tid vert på leit etter fam. Fetterley, jeg har fått mye hjelp av dere på debattforum og har kommet godt i gang. Ersul C eller Charles Ersul Fetterley var den yngste sønnen til Emma Vida eller bare Vida E om du vil. Vida E døde den 17. januar 1919 og jeg har nettopp fått bilde av gravsteinen som sannsynligvis ligger i Gerrard i Montana. Er det mulig å finne ut noe om Ersul og hvor han bodde da han døde den 15. januar 1970?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Kristin Elvsveen

Jeg fant en Charles Fetterley, født 4 okt.1909 som døde i jan.1970. SSDI er utstedt i Montana føre 1950, men det står ingen siste adresse.Ann Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Jeg, glemte og skrive det årstallet Charles Ersul Fetterley ble født, men du fant det likevel. Han ble født den 4. okt. 1909. Men hvordan finne ut hvor han døde. Kan han også ha dødd i Montana i 1970?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.