Gå til innhold
Arkivverket

[#19522] Fire søsken utvandra til USA. Hjelp til å spore dei opp?


Gjest Bård Gram Økland
 Del

Recommended Posts

Gjest Helga Kallevik

Hei!Eg meinte heller ikkje å kritisere bygdebok forfatterane, det er vel heilt umogleg å unngå at feil snik seg inn når ein arbeider med så mange namn og årstal. Har hatt mykje glede av bygdebøkene både på Bømlo og i Sveio, (mykje av slekta mi kjem frå Sveio, men diverre har eg berre ei av Sveio bøkene sjølve). Har også hatt Stord boka på heimlån, men her er det vanskelegare å finne ut av ting synest eg.Når det gjeld fødselsåret for Jakob ser det vel helst ut til at det er forfattaren av 'obitsen' på den Wisconsin sida som har 'blingsa' litt.I ft. 1880 for Wisconsin er han oppgitt å vera 43 år noko som kan bety fødselsår 1837 eller 1838 alt etter kva tid på året teljinga var.Elles så ser det vel då ut som dei har nytta både Nelson og Okland /Oakland/Okeland som etternamn, og med vekslande rekkefylgje på Okland og Nelson.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bård Gram Økland

Hei Laila,Ja eg har sett på denne databasen. Eg kjenner ikkje til den frå før. Ser det koster $30 for å bruke den i 90 dagar. Vurderer det sterkt. Vil du anbefale den?mvh Bård

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Rootsweb er gratis, og det jeg fant er gratis tilgjengelig for alle. Det som ikke er gratis på Rootsweb er vel egentlig det som er på Ancestry, som har kjøpt både Rootsweb.com og Genealogy.com Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Her er lenke til Rootsweb der Laila fann info om Torborg og Nils (nr.5)Lenke.E-post addressa Laila nemner finn du ved å klikke på tala under database. Det er vel mykje sansynleg at det er etterkommere av Torborg og Nils Eidsvaag som har lagt ut desse opplysningane. Dermed vil du få bekrefte om det du har funne er rett.Helga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Endå ei lenke:LenkeHer ser det ut til at den som har lagt ut denne informasjonen har hatt oversikta over 3 av dei søskena du leitar etter og barna deira: Guro, Torborg og Jakob. I tillegg nemner dei Nils Nilsen (Samme person som eg tidlegare fann info om) og broren Peder som du også har i di liste.Eg kan ikkje tru noko anna enn at dette er rett familie, og at Nils drog heimefrå så tidleg at han er 'gløymd' i Sveio boka. Obitsen hans seier også at dei var 12 søsken, medan Sveio boka nemner 10. Det er vel lite truleg at der budde to familier på Økland med same namn på foreldra og mange like namn på barna.Når det gjeld Johannes kan det vel vera at han slo seg ned langt frå dei andre i USA slik at etterkommerne deira ikkje har kjenskap til Johannes sin familie. Dei har vel kanskje også hatt lite oversikt over dei andre søskena i Norge.Helga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Prøver meg igjen. Samanliknar du med det Arne S. har funne i inlegg 6 her, ser du at Guro og Tollef Berntson også budde i Jackson County, Wisconsin i 1880. Ser ut som det er rette søskenflokken du har funne, altfor mange samantreff her til at dette kan vera tilfeldig.Helga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Jo, jeg tror også det, Helga.Nå har ikke jeg 'finlest' alt det som fremkommer i denne debatten, men tar med hva tellingen i 1870 sier om Nels og Jacob, som er innført etter hverandre:Hixton, Jackson, Wisc. - Post Office: Pole Grov.Nels Nelson, 40, Farmer. (1880 tell. sier Nels O.)Elisabeth, 35.Nels, 17.Anna, 16.Luis ell. Lewis, 8.Hans, 4.Not named, 1 mnd. (Trolig Anton, ifølge 1880 Census).(Merk at flere av disse barna er nevnt i nekrologen). Jacob Nelson, 36, Farmer.Ella 27.Martin 10.Julia 8.Thomas 6.Betsey 4.Dette med avvik i alder/fødselsår skal man ikke ta så nøye. Ofte så holdt de ikke rede på hvor gammel de var. De oppgav da gjerne et omtrentlig fødselsår.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bård Gram Økland

Hei Helga og Arne,Dette er kjempe spennande! Her kjem det jo inn nye ting fortare enn fort! Eg held på å søka i RootsWeb som fleire no har anbefalt. Denne databasen er heilt overveldande, men trur eg byrjar å få litt kontroll med den no. Eg held på med å finne fram til dei i USA som har har lagt ut informasjonen på Rootsweb og kontakta dei. Eg skal gje melding så snart eg har funne ut noko eg òg.Mange takk for all den gode hjelpa!Bård

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Det er utruleg kva ein kan finna når ein byrjar å rote på historiske sider og slektsider i USA. Sjå her:'Nils left America to mine for gold in Australia, returned to Wisconsin, married Torbaar Nilsdatter Okland, and became a merchant in Dane County before removing to Yankton, South Dakota. Their daughter, Lydia, married Peter Nor-beck, who became governor of South Dakota and United States Senator.'Guvenør og senator i slekta di altså!Dette er berre eit lite utsnitt av 'Norwegians Become Americans translated and edited by Beulah Folkedahl ' på sida til 'The Norwegian-American Historical assosiation'Du finn meire her:LenkeSer ut til at Torborg og mannen Nils også fyrst var i Wisconsin der dei andre søskena var, men deretter flytta vidare til Sør Dakota.Helga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei endå ein gong.No må eg visst stoppe, men her dukkar stadig opp nye spanande ting. Har no lest gamle brev frå 'Eidsvåg-slekta' ma. Nils Endreson Eidsvåg. Desse breva seier ganske mykje om korleis dei fyrste emigrantane frå Sveio i Wisconsin hadde det. Du finn også nevnt ma. Nils Økland innimellom her.LenkeHelga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bård Gram Økland

Fantastisk bra! Her er så mykje å gripe fatt i. Det vil ta meg lang tid berre å systematisere dette materialet som du har funne fram. Mange takk!mvh Bård

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Ser i 'Gamle Sunnhordlandslekter' (E. Bakkevik) Eidsvågs- grenen at Endre Nilsen Eidsvåg f. 1778 hadde to sønner med namnet Nils Endreson Eidsvåg f. henholdsvis 1801 og 1826, den eldste og yngste i ein søskenflokk på 9. Torborg Nilsdatter Økland vart gift med Nils Endresen dy f. 1826 etter det eg kan sjå.Endre Nilsen Eidsvåg hadde også ein son Endre som drog til USA (Wisconsin) og fekk ein son med namnet Nils Endreson Boe f. 1846 (nevø av dei to andre Nils Endreson. Her er det lett å gå surr i Nils og Endre.Sunnhordlandslekter stadfestar også at Nils Endresen, mannen til Torborg, var i Australia på gullgraving i 1854, men i Dakota og gift med Torborg i 1866.Opplysningane i slektsboka er oppgitt å væra henta frå slektsboka ' genealogy of the Nils Endresen Bøe family' utgitt i USA av Anna Sophie Bøe 1879-1937, etterkommer av Nils Endresen Bøe. Her skal også vere utgitt ein avisartikkel 'Utvandrere fra Valestrand' av A.K. (ikkje oppgitt om denne avisartikkelen er gitt ut i Norge eller USA.mvh Helga K.Helga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Ved søk på internett etter Peter Norbeck og Lydia (datter og svigerson til Torborg Nilsen) får du ganske mange treff.Det ser ut som at Nils Endresen gjekk over til å kalle seg Anderson i South Dakota:'In June, 1901, in Sioux City, Iowa, Mr. Norbeck was united in marriage to Miss Lydia Anderson, a daughter of Mr. and Mrs. Nels Anderson, both deceased. They were pioneers of South Dakota in 1879, in which year they settled in Yankton. Their burial place is in Bloomington, this state. Mr. and Mrs. Norbeck have four children: Nellie, Ruth and Harold, all attending school; and Selmer, at home. 'LenkeHelga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Jeg tok en titt på tellingene for å se litt nærmere på denne senatoren, og opplysningene ser ut til å stemme. I 1910 finner vi ham i Redfield, Spink, SD:Peter Norbeck, 39, gift i 10 år, f. i SD av far f. i Sverige og mor f. i Norge. Yrke: 'President - Artesian(?) Well Co.Lydia J., 36, har født 3 barn (som lever), f. i WI av foreldre f. i Norge. Hjemmeværende.Nellie A. 7, - Ruth M.6, og Harold 3.Mary Nelson fra Danmark er 'Servant'. I 1920 finner vi dem i Wynoka(?) Ave, Pierre, Hughes, SD. Peter er nå guvernør i SD. Leier bolig. De har to jenter i tjeneste, Ella og Edna, begge med norske foreldre.I 1930 er de igjen bosatt i Redfield, Spink, og har sønnen Harold (23) ug., og datteren Selma (19) ug. boende hos seg. Peter er nå innført som Senator U.S.Da datteren Nellie ble født den 14. 12. 1902 er morens navn ført som Lydia Theresa Anderson, men det er vel trolig en feilinnførsel for Endresen.Harold Norbeck f. 20. mars 1907, - død jan. 1981. Last Residence: Pierre, Hughes, SD. (SSN: 570-18-1096).Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Ser også på ekteskapsingåelsen (min forrige lenke) at Lydia hadde etternamn Anderson. Kanskje Nils Endreson syntest det var 'betre' å heite Anderson i USA? og skifta namn. Uttalen vart vel ikkje så heilt ulik.Her har eg funne ei dama i USA som ser ut til å ha granska denne slekta. Ho har skrive i gjesteboka på SD gen web sida:' Marilyn Jones E-mail:MJones5207@aol.com Mon Feb 16 16:54:14 1998Homepage: http://Members.aol.com/MJones5207/Pages/Page1.htm Location: Omaha, Nebraska Message: I have spent years researching my Family Tree, I have managed to obtain a great deal of information over the years. The greatest amount of info is on the ALENIUS side of my family. This includes NELSON, NORBECK (Rev. George Norbeck and Peter Norbeck). The Alenius' migrated from Sweden to mainly Charles Mix County, South Dakota. My Home Page contains a large Data Base, with a downloadable GEDCOM file. If you can share any information that you may have, please contact me. Thank you! 'Kanskje ho framleis har denne addressa og kan kontaktast for meir info?Helga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Går litt om hverandre innleggene nå, Helga. Mens jeg leter og noterer har du funnet barna og skifte av navn til Andersen . Da passer det jo også fint med innførselen ved Nellies fødsel.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Biografien til Peter Norbeck (40) er lagt ut på internet av nokon med denne E-post addressa:mkrueger@iw.netKanskje vert ein E-mail der også?Helga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Legg inn ei lenke til Sør Dakota GenWeb (hovedsida). det er mulig at du kan finne noko om Nels og Torborg Anderson/Endreson Eidsvaag her. Har kikka litt utan hell, uansett kan du her også gå vidare til US GenWeb og kanskje finne anna nyttig informasjon om andre emigranter. http://www.rootsweb.com/~sdgenweb/index.htmlHelga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei !Under 'Charles mix county', Frankes Luthern Cemetery finn eg ma. desse personane:Nils Anderson d. 1900, 73 år (kan stemme at han var f. 1826) og Torberg d.1884, 47 år, (stemmer også med at ho var f. 1837). Dette stadfestar også det som står i biografien til Peter Norbeck at foreldra til Lydia Nilsdatter Anderson begge var døde på det tidspunktet dei gifte seg.Lenger nede her er også Peter Norbeck d. 1936, 66 år gamal.LenkeHelga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Fann også dette på Peter og Lydia Norbeck:Charles Mix Co., SD - Index to 1906 Atlas This file is an index to the 1906 Chas. Mix Atlas, published by E. Frank Peterson. This index was compiled by Joy R. Fisher, copyright by Joy R. Fisher. This file may be freely copied, but may not be sold, all other rights reserved.Norbeck Lydia 34 T99 R67 16 Darlington TwpNorbeck Peter 32 T99 R67 16 Darlington TwpNorbeck Peter 34 T99 R67 16 Darlington TwpHelga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Kan dette være familien i 1880:Yankton, Yankton, Dacota Territory,Nels Anderson, 55, f. i Norge av norske foreldre. 'Merchant'.Tilla, Wife, 42, f. i Norge av norske foreldre.Martha, 21, f. i WI.Andrew 18, f. i WI.Mary 14, f. i WI.Emma 11, f. i WI.Martin 8, f. i WI.Lydia 6, f. i WI.Segur 4, f. i WI.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.