Gå til innhold
Arkivverket

[#19547] Hva er det med Kalkar?


Gjest Inger Eik
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Eik

Prøver å komme inn på Kalkar, men det er visst helt umulig. Vet noen hvorfor, samt når de blir tilgjengelig igjen?mvh Inger Eik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Forklaringen er nok at Kalkar ligger/lå på hovedserveren til Historisk institutt. Denne serveren er for tiden er ute av drift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eik

Det var flott!Men det er to ord fra et skifte jeg ikke kan finne der:EigesspidsBisteder (kan være flertallsform)Vet noen hva de ordene betyr?mvh Inger Eik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Ketil Firing Hanssen

Hvorfor ser jeg ikke svaret på innlegg 6 (ser det når jeg holder musa over tittelen i meldingslista)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Grunnen til at lenken er fjernet er at denne lenken for tiden ikke virker. Vi har sendt spørsmål til eier av den serveren som har filene, men har ikke fått svar. Inntil lenken virker vil vi ikke legge den på plass igjen.Grunnen til at forrige innlegg ble satt passivt er at vi hadde en lenke som tilsynelatende virket, men det var nok bare i minnet på denne maskinen, slik at den ikke gav noen gevinst, og følgelig ble også den tatt bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

I mitt innlegg nr. 6 la jeg inn en link som begynte med 'www dot hist'. Dette har av en eller annen grunn blitt erstattet med 'digitalarkivet' i innlegget. Når jeg nå skriver et nytt innlegg, ser jeg linken i innlegg 6 igjen slik jeg la den inn opprinnelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.