Gå til innhold
Arkivverket

[#19555] Feil i søkefunksjon (landsdekkende søk)


Gjest Astrid Ryen
 Del

Recommended Posts

Gjest Astrid Ryen

Jeg har nå prøvd det flere gang for FT. Krysser av for ulike alternativer og går videre. Da kommer det opp en blank side med unntak av de to linjene øverst. På den lyseblå står med små skrift lengst til venstre: feilMvh Astrid Ryen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Utan at eg kan sei det kva det er, ligg truleg feil hos deg. Alt ser ut til å fungera hos meg. Dermed må det vera noko med kommunikasjonen mellom din maskin og vår servar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Det rettet seg etter en stund - får slå meg til ro med det. Har nylig gått over til Wndows XP - men det skulle vel ikke ha noe med saken å gjøre? Vel, vi får se. Takk for svar i alle fall. Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er nok ikkje XP i seg sjølv. Eg kjører også det. Det kan vel tenkjast at det har med omsettet til Inteernet Explorer? Men eg veit ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Lyshol

Jeg hadde det problemet i går. Men ikke i dag. Har ikke installert ny programvare i natt, så jeg tror ikke feilen er hos meg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

At ein har problem ein dag og ikkje den neste betyr stor sett alltid at problemet ligg hos ein sjølv. Det betyr som oftast at ein ved å restarta maskinen blir kvitt problemet. Hos er nemleg prgram installert på ein slik måte at ein brukar på ein måte får fersk maskin fo kvar gong han ber om noko. Det er bortimot umogeleg at ein feil kan forsvinna av seg sjølv. Og sidan eg ikkje har gjort noko, ligg problemet hos brukaren. Ansvarsfråskriving?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.