Gå til innhold
Arkivverket

[#19569] M&R, Borgund: Kirkebokoppføring 1798


Gjest Rune Fergestad
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Fergestad

I mitt innlegg 19557 søker jeg etter Erich Larsen og Olava Olsdtr, som er gift og bor på Byneset i 1801. Etter tips fra Kjellaug R. Petit er jeg nå nysgjerrig på et ektepar med samme navn som giftet seg i Borgund i Møre og Romsdal 16. sep. 1798. Kan noen være behjelpelig med å finne fram denne kirkeboken og se hva som står der?Mvh Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solli

Kyrkjebøkene for 1531 Borgund er tilgjengeleg i Digitalpensjonatet.Under er lenke til Erik Larss. Dybvig og Olava Olsdtr. Nedregaard. (Vigde i Borgund 1698-1800)Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Fergestad

Takk for det Arne. Det var kjapt levert. Det har gått meg hus forbi at dette ligger ute på Digitalpensjonatet. Vet noen om disse gårdene (Dybvig og Nedregård) er omtalt i Gardssoga for Borgund?Mvh Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

Disse folkene i Borgund er ikke de samme som de som i 1801 er bosatt på Nervika, Orkdal (Byneset).Se svar innlegg 19557.Beste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.